Gmina Rząśnik ogłasza przetarg
- Adres: 07-205 Rząśnik, ul. Jesionowa 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 6792091, 6792100 , fax. 029 6792099
- Data zamieszczenia: 2011-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rząśnik
ul. Jesionowa 3 3
07-205 Rząśnik, woj. mazowieckie
tel. 029 6792091, 6792100, fax. 029 6792099
REGON: 55066810800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dobry start - lepsza przyszłość. Programy rozwojowe szkół w Gminie Rząśnik - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno -wyrównawczych, specjalistycznych, programu prewencyjnego w 5 szkołach z terenu gminy Rząśnik w ramach projektu Dobry start - lepsza przyszłość. Programy rozwojowe szkół w Gminie Rząśnik w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dostarczone produkty w ramach zamawianego asortymentu, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami. Posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca winien udokumentować posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa i jakości dla wskazanego produktu. Przedmiot zamówienia został podzielony na: CZĘŚĆ NR 1 CZĘŚĆ NR 2 CZĘŚĆ NR 3 CZĘŚĆ NR 4 CZĘŚĆ NR 5 CZĘŚĆ NR 6 CZĘŚĆ NR 7 W związku, z czym dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolnie wybraną część lub na wszystkie części zamówienia. Szczegółowy wykaz rzeczowy i ilościowy materiałów dotyczy CZĘŚĆ NR 1 zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, CZĘŚĆ NR 2 zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, CZĘŚĆ NR 3 zamówienia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, CZĘŚĆ NR 4 zamówienia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, CZĘŚĆ NR 5 zamówienia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, CZĘŚĆ NR 6 zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji, CZĘŚĆ NR 7 zamówienia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji CZĘŚĆ NR 8 zamówienia stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji CZĘŚĆ NR 9 zamówienia stanowi załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzasnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23