Przetargi.pl
Dobrowolne, grupowe ubezpieczenie studentów Uniwersytetu Zielonogórskiego od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW)

Uniwersytet Zielonogórski - Dział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3282505 , fax. 068 3282505
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Zielonogórski - Dział Gospodarczy
    ul. Licealna 9 9
    65-417 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3282505, fax. 068 3282505
    REGON: 97792414700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobrowolne, grupowe ubezpieczenie studentów Uniwersytetu Zielonogórskiego od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dobrowolne, grupowe ubezpieczenie studentów Uniwersytetu Zielonogórskiego od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665121003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z p.zm.) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej Specyfikacji. 2. Wykonawcy muszą posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia posiadane zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.). 3. Wykonawcy muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadać pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100%, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 124, poz. 1151 z późn.zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz.U. Nr 211, poz. 2060). O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi na poziomie powyżej 100% - najdalej wg stanu na dzień 31.12.2008 roku. 4. Wykonawcy muszą legitymować się zawarciem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) minimum jednego grupowego ubezpieczenia NNW. Grupa ta musi liczyć minimum 2000 osób. 5. Wykonawcy muszą posiadać placówkę (agencję) likwidacji szkód na terenie Zielonej Góry, w której pracują osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i wykonywania czynności likwidacyjnych na rzecz osób ubezpieczonych przez Zamawiającego lub muszą posiadać infolinię (call centre) zatrudniającą osoby uprawnione do przyjmowania zgłoszeń o szkodach i adres e-mail oraz podać dokładne i aktualne dane do kontaktu łącznie z adresem e-mail, zarówno w zakresie zgłaszania szkód jak i ich bieżącej obsługi likwidacyjnej. Jeśli Wykonawca zaoferuje sposób przyjmowania szkody za pośrednictwem infolinii to jest jednocześnie zobowiązany podać adres e-mail do zgłaszania szkód i adresy centrów likwidacji szkód na terenie Rzeczypospolitej Polski, do których ubezpieczeni będą mogli przesyłać dokumentację szkodową. Placówka (agencja) musi być czynna (musi przyjmować zgłoszenia) co najmniej pięć dni w tygodniu, średnio po osiem godzin dziennie. Infolinia (call centre) musi być czynna co najmniej 5 dni w tygodniu, w godzinach od 8:00 do 20:00. Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; 2. O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich tych Wykonawców; Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną winno zawierać: a) Wyszczególnienie wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (nazwy, adresy, Regon i NIP), b) Wskazanie pełnomocnika, c) Dokładne określenie postępowania dla którego udzielane jest pełnomocnictwo d) Określenie czasu trwania pełnomocnictwa (jeśli okres udzielenia pełnomocnictwa jest krótszy niż do dnia upływu okresu odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji oraz usunięcia usterek pogwarancyjnych to pełnomocnictwo to będzie musiało być następnie wydłużone do tego okresu np. w umowie jaką zawrą podmioty po wyborze ich oferty), e) Zakres pełnomocnictwa: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej posiadane zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.); 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej specyfikacji stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, 6. Wypełniony formularz Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi na poziomie powyżej 100 % i posiadaniu wymaganego doświadczenia (zgodnie z warunkami określonymi w pkt VII.3 i VII.4 SIWZ) - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, 7. Wypełniony formularz Potencjał kadrowy Wykonawcy (zgodnie z warunkiem określonym w pkt VII.5 SIWZ) - stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji, UWAGA !!! a) Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z p. zm.) - jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów, może złożyć odpowiednio dokumenty, o których mowa w § 2 tego Rozporządzenia. b) Jeśli Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 2-4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87)2006, poz. 605 z p. zm.) Wykonawca może złożyć zamiast nich zaświadczenia, o których mowa odpowiednio w § 3 ust. 2 i 3 tegoż Rozporządzenia. c) W przypadku gdy ofertę składa wspólnie kilku Wykonawców, wszyscy Wykonawcy muszą być uprawnieni do przystąpienia do realizacji umowy - wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców (chyba, że dotyczą warunków, które mogą być spełnione łącznie przez te podmioty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uz.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach