Przetargi.pl
Dobra - budowa schroniska dla zwierząt - wykonanie analizy kosztów funkcjonowania

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 72-003 Dobra, ul. Szczecińska 16A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3113048 , fax. 0914241545
  • Data zamieszczenia: 2012-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Szczecińska 16A 16A
    72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3113048, fax. 0914241545
    REGON: 00053344600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobra - budowa schroniska dla zwierząt - wykonanie analizy kosztów funkcjonowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego oraz zakresem jest: uzyskanie informacji o wartości opracowania analizy kosztów funkcjonowania Międzygminnego schroniska dla psów i kotów z uwzględnieniem najkorzystniejszej ekonomicznie formy prawnej, w której schronisko powinno funkcjonować. W szczególności w analizie należy uwzględnić, iż schronisko w I etapie przewidziane jest na 105 psów - a docelowo w II etapie 165 psów, oraz przewiduje 4 pracowników w wymiarze pełnego etatu - w tym kierownika schroniska oraz 2 pracowników wymiarze ? etatu oraz od 2- 5 wolontariuszy. Przy analizie dotyczącej najkorzystniejszej formy funkcjonowania schroniska należy uwzględnić, iż jest to schronisko międzygminne finansowane przez 4 gminy. Szczegóły zawarte są w dokumentacji projektowej sporządzonej przez Pracownię Projektową Akcent s.c. dostępnej w siedzibie zamawiającego. W załączeniu projekt części architektonicznej wraz z opisem oraz projekt zagospodarowania terenu. Oferent winien podać cenę netto i brutto. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach