Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
- Data zamieszczenia: 2012-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
ul. Warszawska 24 24
31-155 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
REGON: 00000156003300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dobór personelu do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1 Temat: Dobór personelu-kierownika projektu do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości Opis: Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę. Ilość godzin: 132 godz./miesiąc - 40 miesięcy Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Kierownika Projektu: 1 Zarządzanie projektem - monitorowanie przebiegu realizacji projektu 2 Nadzór nad prawidłową realizacją projektu 3 Planowanie i koordynacja działań 4 Monitoring i analiza przepływów finansowych w projekcie 5 Weryfikacja terminowości i poprawności sporządzania wniosków o płatność 6 Nadzór nad działaniami marketingowymi związanymi z promocją projektu 7 Organizowanie spotkań zespołu projektowego 8 Zarządzanie ryzykiem projektu 9 Bieżąca kontrola osiągania założonych rezultatów 10 Odpowiedzialność za terminowość, prawidłowość i aktualizację realizacji harmonogramu 11 Kontakty z Instytucją Pośredniczącą 12 Sprawozdawczość Zadanie nr 2 Temat: Dobór personelu- asystenta ds. wyjazdów i kontaktów z przemysłem do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości Opis: Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę Ilość godzin: 90 godz./miesiąc - 40 miesięcy Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Asystenta ds. wyjazdów i kontaktów z przemysłem 1 Wspieranie kierownika projektu w zakresie koordynowania zadań w ramach projektu, w tym: planowania zadań do realizacji zgodnie z opracowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu;opracowywania i aktualizacji planów i harmonogramów poszczególnych etapów realizacji projektu; 2 Wspieranie kierownika projektu w zakresie ustanawiania regulaminów w ramach realizacji projektu. 3 Współdziałanie z kierownikiem projektu oraz jednostkami organizacyjnymi uczelni zaangażowanymi w realizację projektu 4 Organizacja zadań w ramach projektu, w tym: realizowanie i wdrażanie projektu w oparciu o jego harmonogram i budżet oraz właściwe przepisy prawne i organizacyjne; organizowanie pracy zespołu projektowego;opracowywanie projektów procedur wewnętrznych dotyczących realizacji projektu;przygotowywanie spotkań w ramach projektu; uczestniczenie w spotkaniach; sporządzanie sprawozdań ze spotkań; 5 Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z ośrodkami naukowymi i przemysłowymi w kraju i za granicą. 6 Sprawowanie kontroli nad realizacją kolejnych etapów projektu w zakresie organizacji wyjazdów, w tym zgodności z planami, założeniami, harmonogramami, umowami oraz innymi dokumentami dotyczącymi realizacji projektu i informowanie na bieżąco kierownika projektu. 7 Organizacja tematycznych wyjazdów studyjnych do krajowych i zagranicznych ośrodków naukowych i przemysłowych. 8 Opieka nad grupą studentów w trakcie wyjazdów studyjnych do krajowych i zagranicznych ośrodków naukowych i przemysłowych. Zadanie nr 3 Temat: Dobór personelu- asystenta ds. kursów, szkoleń i warsztatów do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości Opis: Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę Ilość godzin: 90 godz./miesiąc - 40 miesięcy Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Asystenta ds. kursów, szkoleń i warsztatów 1 Wspieranie kierownika projektu w zakresie koordynowania zadań w ramach projektu związanych z organizacją kursów, szkoleń, zajęć wyrównawczych i warsztatów. 2 Współdziałanie z kierownikiem projektu, oraz jednostkami organizacyjnymi uczelni zaangażowanymi w realizację projektu. 3 Organizacja kursów językowych dla studentów kierunku Technologia chemiczna. 4 Organizacja zajęć wyrównawczych z przedmiotów ścisłych: matematyka, fizyka, chemia dla studentów I roku kierunku Technologia chemiczna. 5 Organizacja specjalistycznych kursów komputerowych. 6 Organizacja warsztatów z przedsiębiorczości, ekonomii oraz zakładania firmy. 7 Organizacja warsztatów tematycznych z udziałem producentów i dystrybutorów aparatury badawczej. 8 Organizacja kursu specjalistycznego REACH. 9 Organizacja szkoleń z ochrony środowiska naturalnego i rozwiązań proekologicznych w procesie produkcji 10 Organizacja zadań w ramach projektu, w tym: realizowanie i wdrażanie projektu w oparciu o jego harmonogram i budżet oraz właściwe przepisy prawne i organizacyjne;opracowywanie projektów procedur wewnętrznych dotyczących realizacji projektu;uczestniczenie w spotkaniach w ramach projektu Zadanie nr 4 Temat: Dobór personelu- asystenta ds. administracyjnych i ewaluacji projektu do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości Opis: Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę Ilość godzin: 70 godz./miesiąc - 40 miesięcy Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Asystenta ds. administracyjnych i ewaluacji projektu 1 Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych niezbędnych do realizacji projektu. 2 Współdziałanie z kierownikiem projektu, oraz jednostkami organizacyjnymi uczelni zaangażowanymi w realizację projektu 3 Organizacja zadań w ramach projektu, w tym: realizowanie i wdrażanie projektu w oparciu o jego harmonogram i budżet oraz właściwe przepisy prawne i organizacyjne; organizowanie pracy zespołu projektowego; opracowywanie projektów procedur wewnętrznych dotyczących realizacji projektu; przygotowywanie spotkań w ramach projektu; uczestniczenie w spotkaniach; 4 Sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym wszelkich dokumentów, pism, opracowań itp. 5 Sprawowanie kontroli nad realizacją kolejnych etapów projektu, w tym zgodności z planami, założeniami, harmonogramami, umowami oraz innymi dokumentami dotyczącymi realizacji projektu i informowanie na bieżąco kierownika projektu 6 Rekrutacja i monitoring uczestników projektu, w tym zbieranie i weryfikacja danych za pomocą ankiet ewaluacyjnych, sprawozdań, testów kompetencji, list obecności, zbieranie danych i ich uzupełnianie w systemie PEFS 7 Utworzenie i aktualizacje strony www projektu 8 Działania informacyjne, w tym zamieszczanie ogłoszeń na stronie www projektu i WIiTCh oraz przygotowywanie i rozsyłanie korespondencji listownej oraz mailowej do uczestników i personelu projektu 9 Weryfikacja kompletności wniosków stypendialnych 10 Wprowadzanie danych do systemu HMS 11 Tworzenie list stypendialnych 12 Generowanie plików do przelewów świadczeń stypendialnych 13 Monitorowanie statusów studentów oraz wypłacanych świadczeń 14 Merytoryczne wsparcie zespołu przy tworzeniu i ew. zmianach regulaminu stypendialnego projektu Zadanie nr 5 Temat: Dobór personelu- specjalista ds. finansowych do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości Opis: Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę Ilość godzin: 70 godz./miesiąc - 40 miesięcy Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Specjalisty ds. finansowych 1 Wykonywanie czynności księgowych i kadrowych niezbędnych do realizacji projektu i koordynacja realizacji finansowej projektu - zgodność wydatków poszczególnych zadań z planowanym budżetem, korekty budżetu. 2 Rozliczanie wydatków w projekcie. 3 Wspieranie kierownika projektu w zakresie koordynowania zadań w ramach projektu, w tym: planowania zadań do realizacji zgodnie z opracowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu. 4 Współdziałanie z kierownikiem projektu oraz jednostkami organizacyjnymi uczelni zaangażowanymi w realizację projektu. 5 Organizacja zadań w ramach projektu, w tym: realizowanie i wdrażanie projektu w oparciu o jego harmonogram i budżet oraz właściwe przepisy prawne i organizacyjne;opracowywanie projektów procedur wewnętrznych dotyczących realizacji projektu;uczestniczenie w spotkaniach w ramach projektu 6 Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, pism, itp. 7 Sprawowanie kontroli nad częścią finansową projektu, w tym zgodności z planami, założeniami, harmonogramami, umowami oraz innymi dokumentami dotyczącymi realizacji projektu i informowanie na bieżąco kierownika projektu. 8 Kontakty z Instytucją Pośredniczącą 9 Przygotowywanie umów cywilno-prawnych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, opisywanie faktur, archiwizacja na WIiTCh 10 Przygotowywanie w zespole projektowym wniosków o płatność 11 Przygotowanie sprawozdań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonywanie obowiązków koordynatora zadania Wybór optymalnej technologii monitoringu mikrosejsmicznego w procesach szczelinowania hydraulicznego. Optymalizacja przetwarzania i interpretacji danych pomiarowych dla WGGiOŚ
Dodano: 2015-03-27 - obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz zamknięcia projektu pt Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych w ramach programu POIG - KC-zp.272-53/15
Dodano: 2015-02-04 - wyłonienie Kierownika Projektu oraz koordynatorów merytorycznych w projekcie Opracowanie wytycznych do zaprojektowania innowacyjnej technologii wydobycia gazu z łupków przy użyciu ciekłego CO2 na drodze analiz numerycznych i badań eksperymentalnych - KC-zp.272-21/15
Dodano: 2015-01-27 - Wykonywanie funkcji koordynatora projektu promocja zdrowia poprzez wdrożenie programów profilaktycznych w tym badań przesiewowych i diagnostyki oraz działań edukacyjnych o tematyce zdrowotnej w celu zmniejszenia poziomu zachorowalności i śmiertelności z powodu nowotworów płuc i oskrzeli w powiecie proszowickim. Program PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu
Dodano: 2015-01-22 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu: Cybernetyczna wieś - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wieprz
Dodano: 2014-10-14 - wyłonienie zespołu zarządzającego do projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy Acronim: Muse
Dodano: 2014-09-04 - KOORDYNATOR PROJEKTU PN. BUDOWA SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO W GMINIE KŁAJ- ETAP 2
Dodano: 2014-07-25 - wyłonienie koordynatora merytorycznego projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy ACRONIM: MUSE - KC-zp.272-490/14.
Dodano: 2014-07-21 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Budowanie sieci współpracy na rzecz promocji Odnawialnych Źródeł Energii-BUSOZE, w ramach MRPO na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-06 - Obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz do zamknięcia projektu pt. Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych , do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych, w ramach programu PO IG w okresie 01.06.2014-31.05.2015 r.
Dodano: 2014-05-02