Przetargi.pl
Dobór, dostawa, montaż i uruchomienie układu kompensacji mocy biernej dla budynku przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 32, będącego siedzibą Prokuratury Rejonowej Lublin-Północ w Lublinie

Prokuratura Okręgowa w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Okopowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 534 97 06, , fax. 81 528 20 66
  • Data zamieszczenia: 2020-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Lublinie
    Okopowa 2a
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 534 97 06, , fax. 81 528 20 66
    REGON: 00000035900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.po.gov.pl/index.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Lublinie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobór, dostawa, montaż i uruchomienie układu kompensacji mocy biernej dla budynku przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 32, będącego siedzibą Prokuratury Rejonowej Lublin-Północ w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dobór, dostawa, montaż i uruchomienie układu kompensacji mocy biernej dla budynku przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 32, będącego siedzibą Prokuratury Rejonowej Lublin-Północ w Lublinie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności: 1) Obliczenia i dobór odpowiedniego urządzenia na podstawie wyników pomiarów - przedstawienie do akceptacji propozycji zamawiającemu. Układ kompensacji należy dobrać na podstawie wyników pomiarów elektrycznych pod kątem doboru układu do kompensacji mocy biernej przeprowadzonych przez wykonawcę. Po uruchomieniu układu należy dokonać pomiarów współczynnika tg φ. Wyniki pomiarów załączyć do dokumentacji doboru oraz dokumentacji powykonawczej; 2) Montaż nowego układu kompensacji mocy biernej; 3) Zapewnienie nadzoru nad realizacją prac; 4) Wykonanie wszystkich niezbędnych połączeń układu kompensacji mocy biernej z istniejącą instalacją elektryczną w budynku; 5) Wykonanie uszczelnień przejść przez ściany (jeśli zajdzie potrzeba); 6) Uruchomienie układu kompensacji mocy biernej; 7) Regulacja układu; 8) Wykonanie pomiarów i badań oraz sporządzenie stosownych protokołów z tych czynności 9) Wykonanie drobnych prac naprawczych pomontażowych (jeśli zajdzie potrzeba); 10) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej (schemat rozdzielni z zaznaczonym miejscem włączenia układu, atesty, certyfikaty, aprobaty, instrukcja obsługi, DTR, karty gwarancyjne, protokoły z badań i pomiarów). Zamówienie należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do SIWZ) oraz projektem umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający informuje, iż budynek wyposażony jest w instalację fotowoltaiczną 200 kW. Zmawiający nie dopuszcza użycia urządzeń używanych, odnowionych, powystawowych. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone i nieużywane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31170000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach