Przetargi.pl
Dobór, dostawa i uruchomienie filtra do usuwania siloksanów z biogazu wraz z 12-miesięcznym serwisowaniem

Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 93-469 Łódź, ul. Sanitariuszek 66
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6404776 , fax. (042) 640 47 75
  • Data zamieszczenia: 2015-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o.
    ul. Sanitariuszek 66 66
    93-469 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6404776, fax. (042) 640 47 75
    REGON: 47054203300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobór, dostawa i uruchomienie filtra do usuwania siloksanów z biogazu wraz z 12-miesięcznym serwisowaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dobór urządzeń (opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu budowlano-wykonawczego filtra do oczyszczania biogazu z siloksanów), dostawa urządzeń, wykonanie robót montażowych z podłączeniem do instalacji biogazu oraz uruchomieniem filtra wraz z prowadzeniem serwisu w 12-miesięcznym okresie gwarancji (włącznie z wymianą złoża filtrującego) na terenie GOŚ ŁAM, zgodnie z opisem w Załączniku A do SIWZ. Wymagania dot. osiągania parametrów: Minimalny przepływ biogazu przez instalację - 1000 m?/h. Maksymalny - przepływ biogazu przez instalację - 1300 m?/h. Minimalna pojemność czynna filtra - 1 m? Wymagany minimalny stopień redukcji lotnych związków krzemu w projektowanej instalacji - 90%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429247202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca biorący udział w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest wnieść bezwarunkowe wadium w złotych polskich w wysokości 7.000,00zł. Wadium należy wnieść do godz. 09:00 dnia 04.08.2015r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu (wadium należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego): BANK POCZTOWY S.A. w Łodzi nr: 30 1320 1449 2666 4039 2000 0004 iban: PL, swift: POCZPLP4 z dopiskiem: Wadium dot. przetargu pn. Dobór, dostawa i uruchomienie filtra do usuwania siloksanów z biogazu wraz z 12-miesięcznym serwisowaniem. Wadium winno znajdować się na ww. koncie Zamawiającego w terminie jw.; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Uwaga: Wadium, wniesione w innej formie niż pieniądzu, musi być wystawione bezwarunkowo. Zatrzymanie wadium następuje na każde pierwsze żądanie Zamawiającego.Wadium wnosi tylko Wykonawca (składający ofertę). Wniesienie wadium przez innego uczestnika podmiotu występującego wspólnie będzie skuteczne, jeżeli przewidywała to umowa uczestników. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia funkcjonowania wadium przez pełny okres związania ofertą (z wyłączeniem przypadku, o którym mowa w art. 85 PZP). Zamawiający dokona zwrotu (zwolnienia) wadium wyłącznie po spełnieniu przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 1, 1a i 2 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt serwisu przez 12 miesięcy (z kosztem wymiany złoża)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gos.lodz.pl/zp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach