Przetargi.pl
Długoterminowy kredyt na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wymiarki.

Gmina Wymiarki ogłasza przetarg

  • Adres: 68-131 Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 360 40 45 , fax. 0-68 360 40 62
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wymiarki
    ul. Księcia Witolda 5 5
    68-131 Wymiarki, woj. lubuskie
    tel. 0-68 360 40 45, fax. 0-68 360 40 62
    REGON: 92416013780000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Długoterminowy kredyt na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wymiarki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie przez Gminę Wymiarki kredytu długoterminowego w kwocie 1.200.000,00 zł na pokrycie deficytu budżetu gminy w 2009 roku. Zamawiający zamierza rozpocząć spłatę kredytu od 31.01.2010 r. i zakończyć 31.12.2013 r. - w roku 2010 - 300.000,00 zł - w roku 2011 - 300.000,00 zł - w roku 2012 - 300.000,00 zł - w roku 2013 - 300.000,00 zł. Zamawiający zobowiązuje się spłacać oprocentowanie wraz z marżą banku w okresach miesięcznych poczynając od miesiąca w którym uruchomiony zostanie kredyt, a następnie na koniec każdego miesiąca. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w innych terminach jak też rezygnacji z uruchomienia kredytu i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat ( poza prowizją przygotowawczą ) od wartości, z których Zamawiający zrezygnował. Koszt kredytu stanowić będzie: - prowizja przygotowawcza wyrażona w złotych, w wartościach zapisanych w ofercie płatna w ciągu 3 dni po zawarciu umowy, - odsetki od wykorzystanego kredytu naliczone miesięcznie, stanowiące sumę zmiennej stopy procentowej opartej o WIBOR 1M. Zamawiający dopuszcza zabezpieczenia kredytu w postaci weksla in blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Nie posiadają zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 6. Posiadają uprawnienia do podpisania oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowo ofertowy - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do prezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS ( nie starsze niż 3 m-ce ). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowanie wykonawcy o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wymiarki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach