Przetargi.pl
Długoterminowy kredyt na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wymiarki

Gmina Wymiarki ogłasza przetarg

  • Adres: 68-131 Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 360 40 45 , fax. 0-68 360 40 62
  • Data zamieszczenia: 2010-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wymiarki
    ul. Księcia Witolda 5 5
    68-131 Wymiarki, woj. lubuskie
    tel. 0-68 360 40 45, fax. 0-68 360 40 62
    REGON: 97077047400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wymiarki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Długoterminowy kredyt na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wymiarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Udzielenie kredytu w wysokości 2.700.000 PLN w 2010 roku. 2. Uruchomienie kredytu na wniosek Zamawiającego do dyspozycji w I transzy na wydzielonym rachunku bankowym w dniu 17 maja 2010 r. 3. Okres kredytowania 15 lat tj. w okresie od 31.01.2011 do 31.12.2025 roku w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu każdego miesiąca. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywista liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365/366 dni w roku uwzględniając lata przestępne. 4. spłata odsetek nastąpi w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu każdego miesiąca. 5. Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 3M na dzień 15.04.2010 r. oraz stałej w trakcie trwania umowy marży banku. 6. Prowizja liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu płatna w terminie 7 dni od daty uruchomienia kredytu. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. 7. Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. 8. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 9. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 10. Dopuszcza się możliwość rezygnacji z kredytu i oczekuje że bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat ( poza prowizją przygotowawczą ) od wartości z których zamawiający zrezygnował.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania Wykonawca musi wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala wadium w wysokości 10.000 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych ). 3. Wadium może być wnoszone w : 1/ pieniądzu; 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3/ gwarancjach bankowych; 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych; 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ). 4. oferta musi być zabezpieczona wadium do upływu terminu związania ofertą. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku w/w formach, przy czym łączna wysokość wadium nie może być mniejsza, niż kwota określona przez Zamawiającego. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert ( wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). rachunek bankowy na który należy wpłacać wadium : Bank Spółdzielczy w Iłowej Nr 48 9658 0006 0000 0101 2007 0005.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wymiarki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach