Gmina Wymiarki ogłasza przetarg
- Adres: 68-131 Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 360 40 45 , fax. 0-68 360 40 62
- Data zamieszczenia: 2010-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wymiarki
ul. Księcia Witolda 5 5
68-131 Wymiarki, woj. lubuskie
tel. 0-68 360 40 45, fax. 0-68 360 40 62
REGON: 97077047400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wymiarki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Długoterminowy kredyt na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wymiarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Udzielenie kredytu w wysokości 2.700.000 PLN w 2010 roku. 2. Uruchomienie kredytu na wniosek Zamawiającego do dyspozycji w I transzy na wydzielonym rachunku bankowym w dniu 17 maja 2010 r. 3. Okres kredytowania 15 lat tj. w okresie od 31.01.2011 do 31.12.2025 roku w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu każdego miesiąca. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywista liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365/366 dni w roku uwzględniając lata przestępne. 4. spłata odsetek nastąpi w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu każdego miesiąca. 5. Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 3M na dzień 15.04.2010 r. oraz stałej w trakcie trwania umowy marży banku. 6. Prowizja liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu płatna w terminie 7 dni od daty uruchomienia kredytu. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. 7. Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. 8. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 9. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 10. Dopuszcza się możliwość rezygnacji z kredytu i oczekuje że bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat ( poza prowizją przygotowawczą ) od wartości z których zamawiający zrezygnował. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania Wykonawca musi wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala wadium w wysokości 10.000 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych ). 3. Wadium może być wnoszone w : 1/ pieniądzu; 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3/ gwarancjach bankowych; 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych; 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ). 4. oferta musi być zabezpieczona wadium do upływu terminu związania ofertą. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku w/w formach, przy czym łączna wysokość wadium nie może być mniejsza, niż kwota określona przez Zamawiającego. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert ( wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). rachunek bankowy na który należy wpłacać wadium : Bank Spółdzielczy w Iłowej Nr 48 9658 0006 0000 0101 2007 0005.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wymiarki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 750 000 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 750.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Stare Kurowo w 2016 roku
Dodano: 2016-07-19 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DLA GMINY KOŻUCHÓW
Dodano: 2016-07-14 - Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 500 000,00 z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu 2016 roku przejściowego deficytu budżetu gminy Gubin
Dodano: 2016-06-29 - Wybór banku udzielającego kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2016-05-17 - Udzielenie kredytu długoterminowego na refinansowanie zadania inwestycyjnego.
Dodano: 2016-05-13 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych) z przeznaczeniem na: - pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2016r. w kwocie 1.592.500 zł, - spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 407.500 zł.
Dodano: 2016-02-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 880 000,00 PLN
Dodano: 2015-11-30 - Przetarg nieograniczony na wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 700.000 zł
Dodano: 2015-10-20 - Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2015-10-09