Szpital Wojewódzki w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-372 Opole, ul. Kośnego 53
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4433121 , fax. 077 4433021
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Opolu
ul. Kośnego 53 53
45-372 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4433121, fax. 077 4433021
REGON: 53141815100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DLG/064/09 Dostawa materiałów jednorazowego użytku, testów dla centralnej sterylizatorni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa materiałów jednorazowego użytku, testów dla centralnej sterylizatorni. Zadanie nr 1 - Papier krepowany zielony Zadanie nr 2 - Rękawy papierowo-foliowe bez zakładki Zadanie nr 3 - Rękawy papierowo-foliowe z zakładką Zadanie nr 4 - Taśmy samoprzylepne Zadanie nr 5 - Testy Zadanie nr 6 - Etykiety i koperty Zadanie nr 7 - Plomby Zadanie nr 8 - Modułowy stojak, czyściki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena ww. warunków, na podstawie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozdziale III SIWZ, będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2) oświadczenie wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom, wg druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 5) do zaoferowanych produktów, certyfikat CE lub ważne na dzień złożenia oferty poświadczenia zgłoszenia wyrobu medycznego, wprowadzonego do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych, stosowne świadectwa rejestracji oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów. Każde świadectwo rejestracji oraz dołączony dokument musi być opisane z opisem dot. poz. ......... 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wszystkie dokumenty muszą być w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy w formie - data i napis za zgodność z oryginałem, imienna pieczątka i podpis lub czytelny podpis i pieczątka Wykonawcy. 4. Informacje stanowiące tajemnicę wykonawcy należy umieścić zgrupowane w jednej wyodrębnionej części oferty i w skuteczny sposób zabezpieczyć przed ujawnieniem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użtku dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu - PN / 14 / 2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Głubczycach - PN / 7 / VII / 16
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa środków opatrunkowych dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - NLP.2016.17
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa wyrobów medycznych i artykułów jednorazowego użytku w zestawach od 1 do 32
Dodano: 2016-06-13 - Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa artykułów jednorazowego użytku i innych wyrobów medycznych w rozbiciu na 11 samodzielnych części
Dodano: 2016-06-07 - TLZP/2-23/233/72/2016 Zakup i dostawa elektrod jednorazowego użytku.
Dodano: 2016-05-16