Szpital Wojewódzki w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-372 Opole, ul. Kośnego 53
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4433121 , fax. 077 4433021
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Opolu
ul. Kośnego 53 53
45-372 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4433121, fax. 077 4433021
REGON: 53141815100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DLG/025/09 Dostawa różnego sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 - Siatki do naprawy przepuklin pachwinowych Zadanie 2 - Ssak elektryczny Zadanie 3 - Lampa diagnostyczna Zadanie 4 - Klin odwodzący kończyny dolnej Zadanie 5 - Przyrządy do endoskopu Zadanie 6 - Kontener transp - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena ww. warunków, na podstawie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozdziale III SIWZ, będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2) wykaz wykonanych (co najmniej trzech), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w oparciu o druk stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, ( dot. zadania nr 1), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt. 3: składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wszystkie dokumenty muszą być w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Informacje stanowiące tajemnicę wykonawcy należy umieścić zgrupowane w jednej wyodrębnionej części oferty i w skuteczny sposób zabezpieczyć przed ujawnieniem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z przystawką argonową
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu laparoskopowego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu - PN / 13 / 2016
Dodano: 2016-07-27 - sprawa nr 22/PN/2016
Dodano: 2016-07-15 - sprawa nr 15/PN/2016
Dodano: 2016-06-14 - P/8/2016 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie kolumny i lampy operacyjnej na potrzeby Zespołu
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa i montaż zestawu do litotrypsji pozaustrojowej ESWL dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - NLP.2016.16
Dodano: 2016-05-23 - DLG.39.577/16 Zakup i dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa wózków anestezjologicznych
Dodano: 2016-05-13 - P/3/2016 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwuramiennej kolumny na potrzeby Zespołu
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa aparatury medycznej w rozbiciu na 5 samodzielnych części
Dodano: 2016-04-07