Przetargi.pl
Dkw-220/08/11/ZP

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka 68
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3927500 , fax. 071 3927507
  • Data zamieszczenia: 2011-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Ząbkowicka 68 68
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3927500, fax. 071 3927507
    REGON: 00083545000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pastwowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dkw-220/08/11/ZP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia osadzonych w tutejszym zakładzie karnym; kurs przyuczający do zawodu brukarz w ilościach i zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia , zwanej dalej specyfikacją, realizowane ze środków Funduszu Pomocy Postpenitencjarnej. Kod CPV 80530000-8. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie brukarz. Zakres zamówienia - kurs przyuczający do zawodu brukarz- kod CPV 80530000-8. - ilość cykli kursu 1 ( jeden ) - ilość godzin teorii - 25 - ilość godzin praktyki - 80 - ilość uczestników kursu - 12 termin realizacji kursu - od dnia podpisania umowy do 18-07-2011 r. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz.U. Z 2006r. Nr 31 poz 216 ). Przedmiot zamówienia będzie zrealizowany zgodnie z programem szkolenia, który powinien zawierać: 25 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych ( przy założeniu , że jedna godzina dydaktyczna to 45 minut ) oraz 80 godzin zajęć praktycznych ( przy założeniu, że jedna godzina zajęć praktycznych to 60 minut ). Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych lub 8 godzin zajęć z nauki praktycznej zawodu. Zamawiający zobowiązuje się do posiadania listy rezerwowej uczestników kursu umożliwiającej wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby przerywającej uczestnictwo w kursie. W przypadku przerwania szkolenia przez skierowaną osobę, Wykonawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Zamawiającego, który skieruje w to miejsce kolejną osobę z listy rezerwowej nie ponosząc dodatkowych kosztów, a Wykonawca dołoży starań by osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres szkolenia , w którym nie uczestniczyła. Wykonawca zorganizuje i sfinansuje badania lekarskie osobom pozbawionym wolności dopuszczające do kursu. Wykonawca ubezpieczy w niezbędnym zakresie ( OC, NW ) każdego uczestnika kursu przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające uprawnienia osób prowadzących zajęcia do nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej, jak i praktycznej oraz kopie polis ubezpieczeniowych potwierdzających posiadanie w niezbędnym zakresie ubezpieczenia przez osoby prowadzące zajęcia na terenie Zakładu Karnego w Strzelinie ( OC, NW ). Zamawiający zapewnia w zakresie zajęć teoretycznych pomieszczenia dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów p-poż., BHP, które znajdują się w Zakładzie Karnym w Strzelinie. Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych wykładowców, podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji kursu. Zamawiający w zakresie zajęć praktycznych zapewnia miejsce do ich realizacji oraz odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. Zamawiający zabezpieczy bezpieczeństwo prowadzącym zajęcia oraz zapewni w niezbędnym zakresie nadzór nad osadzonymi. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia instruktorów nauki zawodu, materiały budowlane, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej oraz niezbędne narzędzia i sprzęt. Ponadto Wykonawca zapewnia materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń wykorzystywanych do szkolenia. Wykonawca zapewni taką ilość materiałów budowlanych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 80 godzin zajęć praktycznych na kursie. Koszt materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych wyniesie nie mniej niż 50% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej. Materiały budowlane użyte w czasie prowadzenia szkolenia stanowią własność Zamawiającego. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu. Wykonawca prowadzi dokumentację przebiegu szkolenia. Dokumentacje stanowią; a) program nauczania zawierający : -nazwę formy kształcenia ( nazwa i zakres szkolenia ) -czas trwania i sposób organizacji szkolenia -wymagania wstępne dla uczestników -cele kształcenia -plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar -treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych -wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych -sposób sprawdzenia efektów kształcenia b) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: imienną listę obecności podpisywaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych c)protokół z egzaminu, jeżeli taki został przeprowadzony d) rejestr wydanych zaświadczeń. Po zakończeniu kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczeń ( certyfikatów ) o ukończeniu kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach