Przetargi.pl
Diz 48 -2010 -Dostawa fotela urologicznego sztuk - 1

Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 412-94-32 , fax. 054 4129432
  • Data zamieszczenia: 2010-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
    ul. Wieniecka 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 412-94-32, fax. 054 4129432
    REGON: 91085907010000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.szpitalwloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Diz 48 -2010 -Dostawa fotela urologicznego sztuk - 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Fotel w pełni elektryczny z regulacjami wysokości, przechyłów wzdłużnych, pleców, siedzenia, realizowanymi ze sterownika nożnego. 1szt. 2 Długość całkowita leża w pozycji poziomej wraz z materacem: z dodatkowym segmentem podudzia -1755mm. 3 Całkowita szerokość leża wraz z materacem: 740mm, szerokość siedziska - 570mm, szerokość oparcia pleców - 556mm. 4 Minimalna wysokość siedziska wraz z materacem: w pozycji fotelowej - 660mm. 5 Maksymalna wysokość siedziska z materacem: w pozycji fotelowej - 965mm. 6 Minimalna wysokość leża wraz z materacem: w pozycji poziomej - 845mm. 7 Maksymalna wysokość leża wraz z materacem: w pozycji poziomej -1150mm. 8 Regulacja oparcia pleców: 0? - 65?. 9 Elektryczna regulacja pozycji Trenelenburga - 30? . 10 Elektryczna regulacja pozycji Anty-Trenelenburga - 65?. 11 Fotel wyposażony w podkolanniki umożliwiające podparcie podudzi w pozycji litotomijnej oraz 1 sztuka podpórki umożliwiającej ustawienie kończyny dolnej (zabieg URS) w kolorze tapicerki fotela wraz z uchwytem umożliwiającym regulację pionową i poziomą. Fotel wyposażony w podrączki + uchwyt wielopozycyjnym. 2 szt. 1 szt. 2 szt. 12 Fotel wyposażony w miskę urologiczną wraz z siatką z odpływem i filtrowaniem umożliwiającą wysuwanie i wsuwanie w zakresie zasięgu (endoskopu, cystoskopu, rekteskopu), aby płyn reegacyjny mógł być w całości przez miskę odebrany , a skrawki pozostały na siatce. 1szt. 13 Fotel wyposażony w bezszwowe materace wykonane ze specjalnego antybakteryjnego materiału odpornego na promieniowanie UV. 14 Materac w segmencie siedzenia z wycięciem klinowym. 1szt. 15 Podstawa jezdna zapewniająca stabilność zabezpieczona osłona z tworzywa, średnica kół 100mm. 16 Zasilanie 230 ~, 50-60 Hz. 17 Maksymalny pobór mocy 250W. 18 Klasa ochrony przed porażeniem elektrycznym II . 19 Typ części aplikacyjnych B. 20 Stopień ochrony przed wpływem środowiska IP X4. 21 Dopuszczalne obciążenie 200 kg. 22 Deklaracje zgodności ,certyfikaty CE 23 Kopia, certyfikat systemu zarządzania jakością dla wyrobów medycznych ISO 13485:2003 zarówno producenta jak i oferenta jako zapewnienie zgodnej z wszystkimi obowiązującymi normami realizacji zamówienia. 24 Kopia ,certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000 zarówno producenta jak i oferenta jako zapewnienie zgodnej z wszystkimi obowiązującymi normami realizacji zamówienia. 25 Przeszkolenie wskazanego przez zamawiającego personelu w zakresie obsługi instrumentarium.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną