Przetargi.pl
DIZ-45-2009 - dostawa aparatów do znieczulania

Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 412-94-32 , fax. 054 4129432
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
    ul. Wieniecka 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 412-94-32, fax. 054 4129432
    REGON: 91085907010000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DIZ-45-2009 - dostawa aparatów do znieczulania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Aparaty do znieczulania z monitorowaniem - sztuk 2, opisane poniżej: Parametry ogólne 1.wyposażony w blat do pisania i minimum dwie szuflady na akcesoria T 2.uchwyt do zapasowej butli tlenowej i podtlenku azotu na tylnej ścianie aparatu 3.wbudowane gniazda elektryczne 230 V (minimum 4 gniazda) 4.zasilanie gazowe (N2O, O2, powietrze) z sieci centralnej 5.awaryjne zasilanie gazowe z butli ( N2O, O2) 6.awaryjne zasilanie elektryczne na minimum 30 minut w warunkach standardowych 7.reduktory do butli O2 i N2O ze złączami zgodnymi z PN wyposażone w manometry i przyłącze do aparatu 8.ssak iniektorowy z regulacją siły ssania i zbiornikiem na wydzieliny oraz minimum jednym zapasowym wymiennym zbiornikiem System dystrybucji gazów 9.Elektroniczny mieszalnik gazów lub precyzyjne przepływomierze dla tlenu, podtlenku azotu, powietrza z możliwością eksportu danych dotyczących przepływów gazów w trakcie znieczulenia do komputera osobistego lub systemu monitorującego, opisać 10.system automatycznego utrzymywania stężenia tlenu w mieszaninie oddechowej na poziomie 23%?2% stężenia tlenu 11.przepływomierze umożliwiające podaż gazów w systemie anestezji z niskimi i minimalnymi przepływami - przepływ świeżych gazów - mniejsze lub równe 500 ml/min Układ oddechowy 12.Kompaktowy układ oddechowy okrężny do wentylacji dorosłych i dzieci o niskiej podatności 13.układ oddechowy o prostej budowie, łatwy do wymiany i sterylizacji pozbawiony lateksu, pojemność nie większa niż 3,0 L. 14.przystosowany do prowadzenia znieczulenia w systemach półotwartym i półzamkniętym 15.obejście tlenowe o dużej wydajności 16.pochłaniacz dwutlenku węgla o obudowie przeziernej i pojemności maksimum 1,5 L 17.Eliminacja gazów poanestetycznych poza salę operacyjną 18.RESPIRATOR ANESTETYCZNY 19.ekran do prezentacji parametrów wentylacji ( podać przekątną ) Tryby wentylacji 20.Możliwość prowadzenia wentylacji ręcznej 21.Tryb wentylacji ciśnieniowo zmienny PCV 22.Tryb wentylacji objętościowo zmienny VCV 23.Synchronizowana przerywana wentylacja obowiązkowa SIMV 24.Minimalny zakres PEEP minimum od 4 do 15 cm H2O (podać zakres) 25.Obrazowanie na ekranie minimum krzywej ciśnienia w drogach oddechowych Regulacje 26.regulacja stosunku wdechu do wydechu - minimum 2:1 do 1:4 (podać zakres) 27.regulacja częstości oddechu minimum od 4 do 60 /min wentylacja objętościowa i ciśnieniowa (podać zakres) 28.zakres objętości oddechowej minimum od 20 do 1400 ml (podać zakres) w trybie wentylacji objętościowej 29.regulacja ciśnienia wdechu przy PCV minimum: od 10 do 50 cm H2O (podać zakres) 30.regulowana płynnie lub skokowo pauza wdechowa w zakresie minimum 5-50% Alarmy 31.niskiej objętości minutowej 32.alarm minimalnego i maksymalnego ciśnienia wdechowego 33.Alarm braku zasilania w energię elektryczną 34.Alarm braku zasilania w gazy 35.Alarm Apnea POMIAR I OBRAZOWANIE 36.stężenie tlenu w gazach wdechowych 37.pomiar objętości oddechowej TV 38.pomiar pojemności minutowej MV 39.pomiar częstotliwości oddechowej f 40.ciśnienia szczytowego 41.ciśnienia Plateau 42.ciśnienia średniego 43.ciśnienia PEEP Inne 44.komunikacja z aparatem w języku polskim 45.Dwa komplety drenów oddechowym dla dorosłych, pojemnik 5 litrowy wapna 46.instrukcja obsługi w języku polskim z dostawą Monitor pacjenta współpracujący z aparatem do znieczulania Parametry ogólne 47.monitor modułowy. Dotyczy sprzętu i oprogramowania. Poszczególne moduły pomiarowe i programowe przenoszone między monitorami bez udziału serwisu, kompatybilne z systemem infnity Dräger posiadanym przez Zamawiającego , wbudowany akumulator na minimum 180 minut pracy 48.Waga monitora maksymalnie 9 kg 49.system umożliwiający automatyczną konfigurację monitora w celu dopasowania do wymagań różnych stanowisk Ekran 50.Kolorowy pojedynczy ekran w postaci płaskiego wbudowanego panela LCD TFT wysokiej jakości Przekątna ekranu minimum 10 51.opisy i komunikaty ekranowe w języku polskim 52.5 krzywych dynamicznych wyświetlanych jednocześnie na ekranie Zasilanie 53.sieciowe dostosowane do 230V 50 Hz Mocowanie monitora 54.bezpieczne i wygodne zamocowanie zestawu do aparatu, umożliwiające łatwe dopasowanie położenia ekranu 55.stacja dokująca z multiplikatorem portów, zapewniająca minimum zasilanie elektryczne i przekazywanie sygnały sieciowego Mierzone parametry, moduły pomiarowe 56.EKG 57.pomiar częstości akcji serca: Zakres minimum 30 - 250/min 58.monitorowanie 3 i jednocześnie 7 odprowadzeń Dokładność pomiaru częstości akcji serca przynajmniej 1 % 59.w komplecie filtr zakłóceń elektrochirurgicznych 60.Przewód EKG z szeregowo umieszczonymi klipsami do podłączenia wszystkich elektrod 61.Podstawowa analiza arytmii 62.Oddech 63.pomiar metodą impedancyjną w zakresie minimum od 5do 140 /min, wyświetlane wartości cyfrowe i fala oddechu. Dokładność pomiaru częstości oddechów przynajmniej ?1 oddech na minutę 64.saturacja (SPO2) 65.w komplecie przewód interfejsowy i standardowy czujnik na palec, 66.system monitorowania zapewniający poprawne pomiary przy słabym lub zakłóconym sygnale w zakresie minimum 30-100%. 67.nieinwazyjny pomiar ciśnienia 68.metoda oscylometryczna. Pomiar ręczny i automatyczny. Pomiar automatyczny z regulowanym interwałem w zakresie min. 1 - 240 min. Prezentacja wartości: skurczowej, rozkurczowej oraz średniej . Staza żylna 69.w komplecie przewód i zestaw mankietów dla dorosłych, trzy rozmiary, mankiety pomiarowe bez lateksu. 70.Pomiar temperatury 71.pomiar temperatury, dwa tory pomiarowe. Wyświetlanie T1, T2 . Dokładność pomiaru temperatury ? 0,1 °C 72.w komplecie czujnik temperatury: powierzchniowy i głęboki 73.Inwazyjny pomiar ciśnienia 74.Przynajmniej 2 tory pomiarowe, możliwość rozbudowy o kolejne minimum 2 tory pomiarowe 75.W zestawie minimum 5 jednorazowych przetworników na moduł Prezentacja graficzna 76.prezentacja prężności dwutlenku węgla CO2 w strumieniu wdechowym i wydechowym 77.Pomiar i prezentacja stężenia środków anestetycznych, dla mieszaniny wdechowej i wydechowej dla podtlenku azotu, izofluranu, sevofluranu, halotanu, desfluranu oraz MAC 78.Układy alarmowe najważniejszych parametrów 79.Kalkulator dawki leków 80.Ręczne i automatyczne ustawienie granic alarmowych na podstawie bieżących parametrów monitorowanych u pacjenta 81.alarmy na przynajmniej 3 poziomach ważności, opisać 82.Pamięć minimum 50 sytuacji alarmowych zapisywanych ręczne i automatyczne w trakcie wystąpienia alarmu wraz z krzywymi dynamicznymi 83.Przynajmniej 24 godzinne trendy wszystkich mierzonych parametrów, w postaci tabel i wykresów z rozdzielczością przynajmniej 1 minuty 84.Możliwość rozbudowy o moduł pomiaru głębokości uśpienia, sterowanie modułem z przedmiotowego monitora, komunikacja w języku polskim 85.Możliwość rozbudowy o moduł pomiaru rzutu minutowego serca metodą ciągłą PiCCO sterowanie z poziomu kardiomonitora 86.Możliwość rozbudowy o moduł zwiotczenia mięśni NMT, sterowanie modułem z przedmiotowego monitora, komunikacja w języku polskim. Pomiar metodą ST, TOF i PTC. 87.instrukcja obsługi w języku polskim dostarczona z dostawą sprzętu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331574009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie dostaw lub produkcji aparatury medycznej , w tym sprzętu anestezjologicznego. Wykonawca, który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony z postępowania; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - przedstawią wykaz dostaw sprzętu anestezjologicznego, w tym aparatów do znieczulania dostarczonych do placówek ochrony zdrowia ( co najmniej 1 dostawa za łączną wartość brutto minimum 300 000,00 zł) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - przedstawią aktualną polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym suma gwarancyjna musi wynosić minimum wartość oferty (uwierzytelniona kserokopia dokumentu - za zgodność z oryginałem); 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. - złożą stosowne oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do sizw; c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do siwz, d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do siwz; f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; g. upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie). 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; b. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a.wykaz wykonanych dostaw sprzętu elektromedycznego, w tym aparatów do znieczulania dostarczonych do placówek ochrony zdrowia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością ,zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji ( co najmniej 1 dostawa za łączną wartość brutto minimum 300 000,00 zł) 4. Celem potwierdzenia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. aktualnej polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym suma gwarancyjna musi wynosić minimum wartość oferty ( uwierzytelniona kserokopia dokumentu - poświadczona za zgodność z oryginałem) 5. Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda: a. dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany asortyment wpisany jest do Rejestru Wyrobów Medycznych i dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93, poz.896 ze zm.) - jeśli jest to wymagane. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem TAJNE. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach