Przetargi.pl
DIZ-43-2011 ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W ZAKRESIE PRANIA I DEZYNFEKCJI BIELIZNY SZPITALNEJ

Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 412-94-32 , fax. 054 4129432
  • Data zamieszczenia: 2011-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
    ul. Wieniecka 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 412-94-32, fax. 054 4129432
    REGON: 91085907010000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DIZ-43-2011 ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W ZAKRESIE PRANIA I DEZYNFEKCJI BIELIZNY SZPITALNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w następującym asortymencie: l.p. Rodzaj bielizny szacunkowa max. ilość pranej bielizny w skali 1 m-ca 1 Czepki operacyjne męskie 80 sztuki 2 Fartuchy rozpinane 120 sztuk 3 Fartuchy operacyjne 300 sztuk 4 Fartuchy operacyjne barierowe MERTEX 1,2, Plus- firmy GARMEX, firmy PROMEDICA 600 sztuk 5 Koszule operacyjne 30 sztuk 6 Firany 40 sztuk 7 Śpiochy 250 sztuk 8 Kaftaniki noworodkowe 250 sztuk 9 Koce małe 160 sztuk 10 Koce duże 200 sztuk 11 Materace gąbkowe 5 sztuk 12 Mop-y 30 sztuk 13 Nogawice operacyjne 4 sztuki 14 Obrusy 35 sztuk 15 PIDŻAMY : 15a bluza 350 sztuk 15b spodnie 350 sztuk 16 Pieluchy tetrowe 37 sztuk 17 Podkłady podgumowane 1 sztuka 18 Podkłady 250 sztuk 19 Poduszki z pierza lub z wkładem syntetycznym 80 sztuk 20 Parawany materiałowe 10 sztuk 21 Powłoczki na poduszkę kolorowe noworodkowe 1400 sztuk 22 Poduszka -Jasiek- z tworzywa syntetycznego 5 sztuk 23 Kołderka mała z tworzywa syntetycznego 10 sztuk 24 Sweterki dziecięce 1 sztuka 25 Pokrowce na materace -EKOLASTIC 130 sztuk 26 Worki materiałowe 50 sztuki 27 Zasłony 15 sztuk 28 Pokrowce materiałowe na materace 5 sztuk 29 Pokrowce materiałowe na wałek operacyjny lub na mikroskop 7 sztuk 30 Pokrowce na przewody 1 sztuka 31 Powłoczka na poduszkę 4500 sztuk 32 Poszwa 5000 sztuk 33 Poszwa dziecięca 300 sztuk 34 Prześcieradła operacyjne 500 sztuk 35 Prześcieradła 6000 sztuk 36 Prześcieradła dziecięce 350 sztuk 37 Ręczniki 450 sztuk 38 Serwety operacyjne 1700 sztuk 39 Szlafroki duże 20 sztuk 40 Ścierki kuchenne 120 sztuk 41 UBRANIA OPERACYJNE 41a bluza 500 sztuk 41b spodnie 300 sztuk 41c spódnica 100 sztuk 41d sukienka 90 sztuk 42 Ubrania operacyjne wielokrotnego użytku - MEDITEX, firmy ARLEN 42a bluza 500 sztuk 42b spodnie 500 sztuk 42c sukienka 250 sztuk 43 UBRANIA PERSONELU 43a bluza 200 sztuk 43b spodnie 50 sztuk 43c spódnica 60 sztuk 44 UBRANIA ROBOCZE 44a bluza 3 sztuki 44b spodnie 3 sztuki 44c koszula 3 sztuki 2. Rodzaj kolorystycznego oznakowania bielizny szpitalnej: napis sitodrukiem -SZPITAL WOJEWÓDZKI WŁOCŁAWEK-: A. KOLOR NAPISU NIEBIESKI OZNACZA: a. pościel dla dorosłych: (poszwa - 2,0 x 1,60 m, powłoczka na poduszkę - 0,9 x 0,8 m, prześcieradła - 2,7 x 1,6 m, podkłady - 1,1 x 1,6 m) B. KOLOR NAPISU ZIELONY OZNACZA: a. pościel dla dorosłych - Oddział DERMATOLOGII: ( poszwa - 2,0 x 1,60 m, powłoczka na poduszkę - 0,9 x 0,8 m, prześcieradła - 2,7 x 1,6 m, podkłady - 1,1 x 1,6 m ) C. KOLOR NAPISU RÓŻOWY OZNACZA: a. pościel dziecięca: (powłoczka na poduszkę - 0,9 x 0,8 m) b. pościel dziecięca: (poszwa dziecięca - 1,4 x 0,9 m, prześcieradło 2,2 x 1,6 m ) D. oznacza: a. powłoczki na poduszkę noworodkowe w rozmiarze 0,9 x 0,8 m Przewidywana ilość prania w skali 1 miesiąca wynosi około 16 000 kg. 3. Zakres usługi , o której mowa w punkcie 1 obejmuje: - pranie, suszenie, maglowanie, prasowanie; - dezynfekcję bielizny szpitalnej, w tym również dezynfekcję chemiczno-termiczą kocy, pokrowców materiałowych, pokrowców na materace ECOLASTIK, fartuchów operacyjnych barierowych MERTEX 1,2, Plus-firmy GARMEX, firmy PROMEDICA ; - dezynfekcja poduszek i materacy gąbkowych (nie zanieczyszczonych materiałem biologicznym) w komorze dezynfekcyjnej wyposażonej w urządzenie do rejestracji parametrów decydujących o skuteczności procesu dezynfekcji, a w przypadku zanieczyszczenia materiałem biologicznym w/w asortyment będzie podlegał procesowi prania i dezynfekcji w komorze dezynfekcyjnej; - naprawa bielizny płaskiej oraz fasonowej uszkodzonej podczas prania, w tym wymiana guzików lub zamków błyskawicznych uszkodzonych w procesie prania; - sortowanie i pakowanie w worki foliowe (odporne na uszkodzenia w czasie transportu) bielizny wg. asortymentu oraz wg oznakowania kolorowym napisem podanym wyżej; - odzież fasonowa personelu (mundurki, fartuchy nieoperacyjne) dostarczana na wieszakach , zabezpieczona workiem foliowym (pokrowcem) przed zabrudzeniem; - transport bielizny od i do Zleceniodawcy łącznie z odbiorem bielizny brudnej i dostarczeniem czystej bielizny do pomieszczenia wskazanego przez Zleceniodawcę; - kierowca pojazdu transportowego Wykonawcy zobowiązany będzie do czynnego udziału w załadunku i wyładunku i musi być wyposażony w odpowiednią wymaganą przepisami sanitarnymi odzież ochronną. Uwaga! Zamawiający wymaga aby: a. bielizna czysta pakowana była w worki foliowe odporne na uszkodzenia w czasie transportu, przezroczyste, umożliwiające odbiór rodzajowy i asortymentowy bielizny bez otwierana opakowania foliowego. Maksymalny wsad bielizny do worka - 10 sztuk pakowanej asortymentowo (tj. poszwa, poszewka, prześcieradło) b. bielizna czysta fasonowa dostarczana była na wieszakach zabezpieczona workiem foliowym (pokrowcem) przed wtórnym zakażeniem, zabrudzeniem; c. bielizna czysta( z wyjątkiem bielizny fasonowej) transportowana była w wózkach (koszach, pojemnikach) wykonanych z materiału nadającego się do mycia i dezynfekcji; Dowóz bielizny czystej płaskiej i fasonowej do magazynu bielizny czystej będzie następować 6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty - w godz. od 6.00 - 6.45 ( z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w ciągu 24 godz. - licząc od chwili zabrania bielizny brudnej płaskiej i fasonowej z magazynu bielizny brudnej, odpowiednio posortowanej asortymentowo i według kolorystycznego jej oznaczenia. d. w przypadku wydłużonego okresu świątecznego (powyżej 2 dni ustawowo wolnych od pracy) należy uzgodnić z Zamawiającym dodatkowe dni odbioru brudnej bielizny i przywozu czystej bielizny pościelowej i fasonowej, e. procesy prania i wykonywania innych czynności objętych zakresem usługi określonej w Rozdziale III, będą wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta i określonymi na etykietach metek dołączonych do każdej sztuki bielizny płaskiej czy dzieży fasonowej. f. w przypadku braku etykiet metek na danej sztuce bielizny płaskiej czy odzieży, lub gdy są one nieczytelne, Wykonawca zobowiązany jest dokonać czynności objętych zakresem usługi z zachowaniem najwyższej staranności, zgodnie z posiadaną wiedzą i doświadczeniem. g. w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania odpowiedniego stanu techniczno-sanitarnego pralni. h. Wykonawca zapewnia możliwość osobnego prania wydzielonej bielizny oznaczonej zgodnie z opisem w Rozdziale III pkt 2B C D (bielizna z Oddziału Dermatologii oraz bielizna noworodkowa i dziecięca), bielizna skażona (pochodząca o chorego izolowanego) i. przed podpisaniem umowy Wykonawca zapoznał się ze stanem jakościowym bielizny szpitalnej jaka będzie przekazywana do prania oraz procedurami profilaktyki zakażeń szpitalnych obowiązujących u Zamawiającego. 2. Zamówienie obejmuje całość Przedmiotu Zamówienia określonego w punkcie 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach