Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wieniecka 49
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 412-94-32 , fax. 054 4129432
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
ul. Wieniecka 49
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 412-94-32, fax. 054 4129432
REGON: 91085907010000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DIZ-39-2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Respirator dla dzieci i dorosłych wysokiej klasy - sztuk 2 Respirator do terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia do stosowania w warunkach intensywnej terapii. Respirator dla dorosłych i dzieci powyżej 4 kg. 2. Respirator stacjonarno-transportowy średniej klasy - sztuk 3 Respirator do terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia, zarówno inwazyjnej jak i nieinwazyjnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331574009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie dostaw/produkcji aparatury medycznej , w tym sprzętu anestezjologicznego. Wykonawca, który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony z postępowania; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - przedstawią wykaz dostaw sprzętu anestezjologicznego, w tym respiratorów dostarczonych do placówek ochrony zdrowia ( co najmniej 1 dostawa za łączną wartość brutto minimum 300 000,00 zł) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - przedstawią aktualną polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym suma gwarancyjna musi wynosić minimum wartość oferty (uwierzytelniona kserokopia dokumentu - za zgodność z oryginałem) lub przedstawią za-świadczenie z banku o zdolności kredytowej albo posiadanych środkach w wysokości minimum wartości oferty; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. - złożą stosowne oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz); b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do siwz; c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do siwz; d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 ; e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do siwz; f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; g. upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie). 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; b. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a.wykaz wykonanych dostaw sprzętu elektromedycznego, w tym respiratorów dostarczonych do placówek ochrony zdrowia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością ,zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji ( co najmniej 1 dostawa za łączną wartość brutto minimum 300 000,00 zł) 4. Celem potwierdzenia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. aktualnej polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym suma gwarancyjna musi wynosić minimum wartość oferty ( uwierzytelniona kserokopia dokumentu - za zgodność z oryginałem) lub przedstawią zaświadczenie z banku o zdolności kredytowej albo posiadanych środkach w wysokości minimum wartości oferty; 5. Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda: a. dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany asortyment wpisany jest do Rejestru Wyrobów Medycznych i dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93, poz.896 ze zm.) - jeśli jest to wymagane. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem TAJNE.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.wloclawek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatów do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa aparatów do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa aparatów do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej
Dodano: 2015-07-23 - Dostawa aparatów do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej
Dodano: 2015-04-22 - Dostawa aparatów do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej
Dodano: 2014-07-30 - Dostawa aparatów do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej
Dodano: 2014-02-25 - Dostawa respiratora
Dodano: 2013-07-17 - Dostawa aparatów do nieinwazyjnej wentylacji
Dodano: 2012-12-11 - Dostawa aparatów do wentylacji mechanicznej
Dodano: 2011-12-15 - Dostawa układów oddechowych
Dodano: 2011-11-17