Przetargi.pl
DIZ 37-2009 - na dostawę inkubatorów zamkniętych z monitorem transportowym - sztuk 2

Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 412-94-32 , fax. 054 4129432
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
    ul. Wieniecka 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 412-94-32, fax. 054 4129432
    REGON: 91085907010000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DIZ 37-2009 - na dostawę inkubatorów zamkniętych z monitorem transportowym - sztuk 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pomiar dwóch temperatur: temperatury powietrza i temperatury ciała; czujniki wielorazowe pomiaru temperatury ciała . Szyny umożliwiające mocowanie akcesoriów. Szuflada na akcesoria, przybory pielęgnacyjne, minimum jedna. Monitor czynności życiowych pacjenta przenośny o uniwersalnym zastosowaniu z uchwytem do przenoszenia. Zainstalowany na inkubatorze. Ekran monitora kolorowy, pojedynczy, w technologii aktywnej matrycy TFT, o przekątnej ekranu minimum 10, umożliwiający jednoczesny pomiar i wyświetlanie min. 5 krzywych Długość materacyka min. 65 cm -Możliwość regulacji kąta nachylenia materacyka w zakresie min. +/-12 stopni, -Możliwość wprowadzenia kasety rtg bez konieczności ruszania noworodka -Konstrukcja umożliwiająca obracanie podstawy materacyka o 360°. -Możliwość wysunięcia materacyka na zewnątrz -Podwójne ścianki inkubatora -Hałas we wnętrzu inkubatora nie większy niż 49dB -Kurtyna ciepłego powietrza zapobiegająca wychłodzeniu wnętrza po otwarciu -Nawilżanie powietrza, automatyczna regulacja nawilżania (zakres regulacji do min.90%). Pojemność zbiornika nawilżacza min. 1000 ml., zbiornik wbudowany w inkubator. -Automatyczna regulacja temperatury powietrza -Automatyczne utrzymanie zadanej temperatury skóry dziecka w zakresie min.35 -37,5stopnia C -Zakres regulacji temperatury powietrza min. od 20 do 39 stopni C -Automatyczne utrzymanie zadanych wartości stężenia tlenu. -Alarmy akustyczne i optyczne: - przekroczenia nastawionej temperatury w powietrzu - przekroczenia ustawionej temperatury na skórze - alarm zakłócenia w przepływie wewnętrznym powietrza - alarm uszkodzenia lub braku połączenia czujników temperatury, - alarm zaniku napięcia zasilającego, - alarm uszkodzenie grzałki -Zasilanie 230V,50Hz ? 10% -Hamulce minimum 2 kół -Zintegrowana waga elektroniczna -Możliwość regulacji wysokości inkubatora. Winda sterowana elektrycznie. -Sposób obsługi monitora poprzez pokrętło, klawisze funkcyjne oraz menu w języku polskim możliwość wyświetlania dużych pól z mierzonymi wartościami numerycznymi -Zasilanie sieciowe 220-230V 50/60 Hz -Zasilanie z wbudowanego akumulatora - min. 3 godziny ciągłej pracy -Możliwość dostosowania koloru krzywych do indywidualnych preferencji użytkownika -Wszystkie mierzone parametry, alarmy i nastawy dla różnych kategorii wiekowych (dorośli, dzieci i noworodki) -Min. 4 stopniowe alarmy monitorowanych parametrów rozróżniane kolorem oraz tonem -Min. 2 stopnie wyciszania alarmów. -Waga max. 5,5 kg -Trendy graficzne i numeryczne min. 24 godzinne o rozdzielczości min. 1 min. Przywołanie danych poprzedniego pacjenta po jego zwolnieniu -Historia alarmów pacjenta min. 200 -EKG -Rejestracja odprowadzeń: I, II, III, aVR, AVL, AVF, VA Wykrywanie rozrusznika serca ustawiane ręcznie. -Zabezpieczenie przed impulsem defibrylacyjnym. -Zakres pomiarowy min. 30 - 300 ud/min. -Kable połączeniowe i kable pacjenta 5 odprowadzeniowe -Analiza arytmii w zakresie podstawowym, alarmy arytmii zagrażającym życiu. -Respiracja -Prezentacja cyfrowa oraz krzywa dynamiczna. -Pomiar oddechu metodą impedancyjną min. 8 -120 odd./min. -Możliwość wyboru progu zliczania oddechów oraz odprowadzenia do pomiaru respiracji. -Nieinwazyjny pomiar ciśnienia krwi -Metoda oscylometryczna z algorytmem odpornym na artefakty ruchowe, testowanym na oddziałach noworodkowych i geriatrycznych. -Zakres pomiarowy min. 10-280 mmHg. -Prezentacja wartości: skurczowej, rozkurczowej oraz średniej-alarmy dla każdej wartości. -Automatyczne dopasowanie ciśnienia inflacji mankietu pod kątem komfortu pacjenta i dokładności pomiarów. -Pomiar saturacji -Prezentacja wyniku pomiaru w postaci numerycznej oraz krzywej pletyzmograficznej. -Zakres pomiarowy: min. 10 - 100% -Zakres pomiarowy pulsu: min. 25 - 240 ud./min. -Algorytm odporny na niską perfuzję i artefakty ruchowe. -Pomiar temperatury -Pomiar temperatury centralnej -Rejestrator termiczny -Urządzenie parowe do dezynfekcji inkubatora -Laryngoskop z kompletem łopatek noworodkowych ze światłowodowym źródłem światła -Instrukcja obsługi w języku polskim (wraz z dostawą) -Instalacja i uruchomienie urządzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331520000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - warunek odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpisu do Ewidencji Działalności Go-spodarczej. ocena na zasadzie: spełnia / nie spełnia posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie in-nych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykona-nia zamówienia, ocena na zasadzie: spełnia / nie spełnia - warunek załączenia oświadczenia w/g załącznika nr.2 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ocena na zasadzie: spełnia / nie spełnia - warunek załączenia oświadczenia w/g załącznika nr.2 nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ocena na zasadzie: spełnia / nie spełnia 3. akceptują treść projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ 4. załączą oświadczenia i dokumenty przewidziane w Rozdziale VI SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji; 4. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; 5. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; 6. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; 7. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji; 8. wykaz wykonanych dostaw podobnego sprzętu medycznego dla placówek ochrony zdrowia, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji; 9. oświadczenia, że wszystkie oferowane artykuły spełniają wymogi określone ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych ( Dz. U . z 2004r.,Nr 93, poz.896 ). 10. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; 11. Dowód uzyskania wpisu oferowanego sprzętu do rejestru wyrobów medycznych - zgodnie z art. 52 i 54 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 ze zm.) 12. Wykaz wykonanych dostaw sprzętu medycznego , w tym inkubatorów dla placówek ochrony zdro-wia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane dostawy wykonane z należytą starannością , zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji wykazanie ( w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jednej dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (wartość dostawy min. 200 000,00 brutto).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach