Przetargi.pl
DIZ-35-2009 dostawa barwnikóe hematologicznych i materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku

Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 412-94-32 , fax. 054 4129432
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
    ul. Wieniecka 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 412-94-32, fax. 054 4129432
    REGON: 91085907010000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DIZ-35-2009 dostawa barwnikóe hematologicznych i materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PAKIET I DOSTAWA BARWNIKÓW HEMATOLOGICZNYCH PRZEZ OKRES 48 MIESIĘCY lp. nazwa barwnika 1.barwnik May - Grunwalda, sposób barwienia - manualny, wielkość opakowania (ml)-500, ilość opakowań rocznie-240, ilość opakowań na 48 miesięcy -960 2.barwnik Giemsy, sposób barwienia - manualny, wielkość opakowania (ml)-500, ilość opakowań rocznie - 180, ilość opakowań na 48 miesięcy -720 3. barwnik do retikulocytów, sposób barwienia - manualny , wielkość opakowania (ml) -30, ilość opakowań rocznie -15, ilość opakowań na 48 miesięcy -60 razem ilość opakowań na 48 miesięcy- 1740 PAKIET II DOSTAWA MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU PRZEZ OKRES 48 MIESIĘCY Zadanie 1 : lp nazwa wyrobu 1.Probówki z PS o pojemności ok.4 ml, średnicy ok.12 mm, długości ok. 75 mm, ilość sztuk rocznie - 40000, ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-160000 2.Korki do probówek wymienionych w punkcie 1. ,ilość sztuk rocznie - 1000, ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-4000 3.Probówki z PS o pojemności ok. 9 ml, średnicy ok.16 mm, długości ok. 105 mm, stożkowe., ilość sztuk rocznie - 25000, ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-100000 5.Probówki z PS o pojemności ok. 9 ml, średnicy ok.16 mm, długości ok. 105 mm, okrągłodenne., ilość sztuk rocznie -10000, ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-40000 6.Korki do probówek wymienionych w punkcie 3. , ilość sztuk rocznie-3000,ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-12000 7.Kapilary do gazometrii z heparyną Na+/Li+/Ca++ - ok. 130 - 200 IU / ml, miareczkowaną KCl - pojemność ok.175 ul - kompatybilne z analizatorami rkz : cobas b-221( Roche ); Corning 248 ( Siemens ) ; Rapidlab 1265 ( Siemens ).,ilość sztuk rocznie- 20000, ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-80000 8.Zatyczki do kapilar wymienionych w punkcie 7., ilość sztuk rocznie-40000, ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-160000 9.Kapilary do gazometrii z heparyną sodową - ok. 80 IU / ml, pojemność ok. 120 ul kompatybilne z analizatorami rkz wym. w pkt. 7, ilość sztuk rocznie-5000, ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-20000 10.Zatyczki do kapilar wymienionych w punkcie 9., ilość sztuk rocznie-10000, ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy- 80000 11.Mieszalniki do kapilar ., ilość sztuk rocznie-31000,ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-124000 12.Końcówki do pipet o pojemności do 20 mikrolitrów - żółte., ilość sztuk rocznie- 12000,ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-48000 13.Końcówki do pipet o pojemności do 1000 mikrolitrów - niebieskie., ilość sztuk rocznie-4000,ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-16000 14.Końcówki do pipet o pojemności do 5000 ul - bezbarwne., ilość sztuk rocznie- 2000, ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-8000 15.Płytki z siatką do analizy moczu 10 polowe ( 1 płytka = 10 x 1siatka )., ilość sztuk rocznie-2500, ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-10000 16.Bagietki laboratoryjne proste z PP o minimalnej długości 125 mm i średnicy 4mm., ilość sztuk rocznie-4000, ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-16000 17.Mikroskopowe szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami, ilość sztuk rocznie- 12000,ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-48000 18.Mikroskopowe szkiełka nakrywkowe 24 x 24 mm, ilość sztuk rocznie-3000, ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-12000 19.Naczynka do moczu z PS, pojemność ok.120 ml z zakrętkami.i, lość sztuk rocznie-25000,ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-100000 20.Etykiety samoprzylepne do naczynek do moczu - bez nadruku., ilość sztuk rocznie-25000,ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-100000 Zadanie 2 : lp nazwa wyrobu ilość sztuk rocznie ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy 1.Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztucznego o pojemności około 10 litrów.,ilość sztuk rocznie-400, ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-1600 2.Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztucznego o pojemności około 5 litrów.,ilość sztuk rocznie-500, ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-2000 3.Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztucznego o pojemności około 3,5 litrów.,ilość sztuk rocznie-150, ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy-600
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331925007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie dostaw materiałów medycznych , w tym laboratoryjnych. Wykonawca, który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony z postępowania. 2 . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - przedstawią wykaz dostaw materiałów medycznych , w tym laboratoryjnych o podobnym charakterze dla placówek ochrony zdrowia (co najmniej 3 dostawy za łączną wartość brutto 100 000,00zł) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany -Druk ofertowy-, zgodnie z Załącznikiem nr 1A i 1B do niniejszej specyfikacji; b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji; f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; g. upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie). 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; b. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. wykaz wykonanych dostaw materiałów medycznych, w tym laboratoryjnych o podobnym charakterze dla placówek ochrony zdrowia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością (co najmniej 3 dostawy za łączną wartość brutto 100 000,00 zł), zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji; 4. Celem potwierdzenia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 5. Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda: a. dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany asortyment ( dot. PAKIETU II dla Zadania 1 i 2) wpisany jest do Rejestru Wyrobów Medycznych i dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93, poz.896 ze zm.) b. załączenie karty charakterystyk substancji niebezpiecznych dla oferowanych odczynników (dot. PAKIETU I ) w wersji papierowej lub elektronicznej np. na nośniku CD. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem -TAJNE-. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Uwaga: brak któregokolwiek z dokumentów określonych w Rozdziale V i VI spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych-

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach