Przetargi.pl
DIZ-32 - 2009 Dostawa zestawu do badań EMG-EP z możliwością rejestracji EEG opartego na jednej głowicy.

Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 412-94-32 , fax. 054 4129432
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
    ul. Wieniecka 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 412-94-32, fax. 054 4129432
    REGON: 91085907010000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DIZ-32 - 2009 Dostawa zestawu do badań EMG-EP z możliwością rejestracji EEG opartego na jednej głowicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa zestawu do badań EMG -EP z możliwością rejestracji EEG opartego na jednej głowicy - sztuk 1 L.p. Opis parametrów technicznych 1. SPECYFIKACJA MODUŁU EMG-EP-EEG 1.1 Jedna wspólna głowica wejściowa ze wzmacniaczami dla EMG-EP-EEG podłączana przy pomocy złącza USB 1.2 Ilość kanałów EMG: 4 1.3 Ilość kanałów EEG w układzie referencyjnym: 32 1.4 Ilość kanałów EKG: 1 1.5 Ilość kanałów DC: 2 1.6 Dodatkowy kanał do podłączenia sensora oddechu 1.7 Funkcje główne: - akwizycja - baza danych z możliwością tworzenia własnych katalogów - archiwacja danych - przeglądanie badań i analiza - generacja raportów w programie MS Word i drukowanie - możliwość rozszerzenia o funkcję videometri - możliwość rozszerzenia o funkcję badania przepływów - możliwość rozszerzenia o funkcję lokalizacji dipola - możliwość rozszerzenia o polisomnografię 1.8 Funkcje specjalne: - reformatowanie w trybie off-line - mapping amplitudowy - analiza spektralna 1.9 Stymulator błyskowy o częstotliwości min. 0,5-50Hz zamontowany na statywie 1.10 Podłączenie fotostymulatora bezpośrednio do głowicy 1.11 Czas trwania impulsu stymulującego: min.1-900ms 1.12 Pomiar impedancji: z poziomu oprogramowania lub bezpośrednio z głowicy (po wciśnięciu klawisza) 1.13 Wejście i wyjście wyzwalające do podłączenia stymulatorów innych firm 2. SPECYFIKACJA SYSTEMU KOMPUTEROWEGO 2.1 - procesor Intel Quad 2.4 GHz - pamięć RAM min 2048 MB - dysk twardy min. 500 GB - nagrywarka DVD - klawiatura komputerowa - mysz - monitor LCD min. 22- - wózek - system operacyjny Windows XP Pro PL - program MS Office PL - program rejestracji, odczytu i analizy - program archiwizacji - program wymiany danych dla transmisji i odbioru do i z innych lokacji 3. SPECYFIKACJA ANALOGOWO-CYFROWEGO ZESPOŁU EMG-EP-EEG 3.1 - głowica elektrodowa wejściowa ze wzmacniaczami i przetwarzaniem analogowo-cyfrowym - podłączenie głowicy przy pomocy złącza USB - współczynnik tłumienia sygnałów synfazowych (CMRR)> 110 dB - impedancja wejściowa > 400 megaomów - poziom szumów RMS < 0,3 uV - rozdzielczość cyfrowa min. 16bit - pasmo filtrowania: 0,05-200 Hz (dla kanałów EEG) - pasmo filtrowania: 0,02-10000 Hz (dla kanałów EMG) - czułość min. 1 uV-mm - 1000 uV/mm (dla kanałów EEG) - podstawa czasu dla kanałów EMG: 0,1 ms - 2 s - szybkość przesuwu (rozciąg) dla kanałów EEG: 3 mm-s-900 mm-s 4. PODŁĄCZENIE STYMULATORA ELEKTRYCZNEGO ZE STAŁĄ WYDAJNOŚCIĄ PRZY POMOCY ZŁĄCZA USB 4.1 Rękojeść stymulacyjna podłączana bezpośrednio do głowicy z następującymi funkcjami: a) - regulacją natężenia bodźca - włączeniem/wyłączeniem stymulacji - włączeniem/wyłączeniem akwizycji - zmiana polaryzacji - zmiana kąta nachylenia bolcy stymulacyjnych 4.2 Zakres natężenia: min. 0,1 - 100 mA 4.3 Zakres częstości bodźca: min 0.05 - 50 Hz 4.4 Czas trwania impulsu stymulującego: min.: 0,025 ms - 5 ms 4.5 Kształt bodźca stymulującego: - prostokąt - trapez - sinusoida 5. PODŁĄCZENIE STYMULATORA WZROKOWEGO 5.1 a) monitor 17 - LCD 5.2 b) bodziec stymulujący: szachownica pola, pasy pionowe i poziome, okręgi koncentryczne, wiatrak, oraz kształty definiowane przez użytkownika 5.3 c) podanie bodźca: pełny ekran, lewa/prawa połowa ekranu, ćwiartki ekranu, pole centralne 5.4 d) częstotliwość stymulacji min. 0,1-5 Hz 6. PODŁĄCZENIE STYMULATORA SŁUCHOWEGO 6.1 a) rodzaj bodźca: - klik - ton 6.2 - b) częstotliwość przy stymulacji tonalnej min. 100 - 8000 Hz 6.3 - c) czas trwania bodźca przy stymulacji tonalnej min. 0,025 - 90 ms 6.4 - d) częstotliwość klików min. 0,05-30 Hz 6.5 - e) czas trwania klików min. 100- 50000 ?s 6.6 - f) słuchawki audiologiczne 6.7 - g) kształt sygnału stymulującego: - prostokąt - trapez - sinusoida - sinusoida modulowana 7. PODŁĄCZENIE PRZEWODOWEGO PANELA ZDALNEGO STEROWANIA PRZY POMOCY ZŁĄCZA USB 7.1 Przewodowy panel zdalnego sterowania z następującymi klawiszami funkcyjnymi: - włączenie/wyłączenie stymulacji - włączenie/wyłączenie akwizycji - zmian natężenia bodźca - zmiana czasu trwania bodźca - zmiana podstawy czasu - zmian czułości - zmiana pozycji markerów - włączenie/wyłączenie uśredniania - włączenie/wyłączenie pomiaru impedancji 8. FUNKCJE OPROGRAMOWANIA EMG-NCV-EP 8.1 Przewodnictwo nerwowe: - przewodnictwo czuciowe - przewodnictwo ruchowe - fala F - przewodnictwo segmentalne (inching) 8.2 EMG: - czynność spontaniczna - analiza pojedynczej jednostki ruchowej (SMUP) - tabelowe zestawienie wyników badań programów EMG 8.3 Odruch H 8.4 Somatosensoryczne potencjały wywołane 8.5 Generator raportów 8.6 Funkcja porównywania wyników badania z dwóch wykonywanych stron (prawa, lewa) 8.7 Wartości norm 8.8 Potencjały wzrokowe 8.9 Potencjały słuchowe 8.10 Oprogramowanie specjalistyczne do EMG-EP-EEG w j. polskim 9. AKCESORIA: 9.1 - zestaw elektrod grzybkowych (32 elektrody, 32 przewody do elektrod, czepek regulowany) - pasta przewodząca - 3 opakowania - elektroda stymulacyjna do EMG - elektroda odbiorcza tarkowa - elektroda uziemiająca płytkowa i rzepowa - elektroda obrączkowa - elektroda barowa - 8 elektrod miseczkowych - elektrody odbiorcze jednorazowe 1 op. - elektrody igłowe jednorazowe 2 opakowania po 25 szt. - uchwyt do elektrod igłowych - żel ścierający - pasta przewodząca 10. POSIADANE CERTYFIKATY I ŚWIADECTWA DOPUSZCZAJĄCE 10.1 Certyfikat CE Zamawiający wymaga, aby czas gwarancji na oferowany sprzęt wynosił minimum 12 miesięcy oraz aby oferowany sprzęt spełniał wszystkie wyspecyfikowane w opisie przedmiotu parametry. Niespełnienie jakiegokolwiek z parametrów przez Wykonawcę spowoduje odrzucenie oferty przez Zamawiającego. Wyżej wskazany asortyment winien posiadać odpowiedni atest i być dopuszczony do obrotu w Polsce. Stosowny dokument należy dołączyć do oferty. UWAGA! 1. Zamówienie obejmuje całość Przedmiotu Zamówienia określonego w Rozdziale III punkt 1. Nie istnieje możliwość składania ofert na poszczególne części. 2. Nie dopuszcza się składanie ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 ustawy -Prawo zamówień publicznych.- Ofert z rozwiązaniami alternatywnymi Komisja nie będzie rozpatrywać. 3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia podwykonawcom żadnej części zamówienia. 4. Przedstawiona przez Wykonawcę Oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, kalkulacji, itp. stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej , lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Niezachowanie przez Wykonawcę wymogów określonych w punktach 2.- 4. spowoduje odrzucenie jego Oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331213007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie dostaw/produkcji aparatury medycznej , w tym sprzętu elektromedycznego. Wykonawca, który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony z postępowania; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - przedstawią wykaz dostaw sprzętu elektromedycznego, w tym elektromiografów dla placówek ochrony zdrowia ( co najmniej 3 dostawy za łączną wartość brutto minimum 200 000,00 zł) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - przedstawią aktualną polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym suma gwarancyjna musi wynosić minimum wartość oferty (uwierzytelniona kserokopia dokumentu - za zgodność z oryginałem); 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. - złożą stosowne oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany -Druk ofertowy-, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji; b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji, d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji; f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; g. upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie). 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; b. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a.wykaz wykonanych dostaw sprzętu elektromedycznego, w tym elektromiografów dla placówek ochrony zdrowia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością ,zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji ( co najmniej 3 dostawy za łączną wartość brutto minimum 200 000,00 zł) 4. Celem potwierdzenia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. aktualnej polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym suma gwarancyjna musi wynosić minimum wartość oferty ( uwierzytelniona kserokopia dokumentu - za zgodność z oryginałem) 5. Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda: a. dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany asortyment wpisany jest do Rejestru Wyrobów Medycznych i dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobachmedycznych ( Dz. U. Nr 93, poz.896 ze zm.) - jeśli jest to wymagane. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem -TAJNE-. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Uwaga: brak któregokolwiek z dokumentów określonych w Rozdziale V i VI spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych-.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach