Przetargi.pl
DIZ-16-2011 Dostawa lampy do fototerapii.

Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 412-94-32 , fax. 054 4129432
  • Data zamieszczenia: 2011-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
    ul. Wieniecka 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 412-94-32, fax. 054 4129432
    REGON: 91085907010000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DIZ-16-2011 Dostawa lampy do fototerapii.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Lampa do fototerapii - sztuk 1. 1. Kabina powinna zawierać co najmniej 40 promienników ( 20-UVA i 20-UVB wąskie pasmo 311 nm); 2.Startery elektroniczne przedłużające żywotność promienników UVA i UVB; 3.Sterowanie elektroniczne w formie touch screen umieszczone w drzwiach kabiny umożliwiające podawanie dawek w J na cm2 zabezpieczone przed własnym błędem; 4. Pomiar natężenia promieniowania w sposób ciągły w trakcie naświetlania przez co najmniej dwa czujniki; 5. Płyty akrylowe przed promiennikami uniemożliwiające bezpośredni kontakt pacjenta z promiennikami; 6. Okienko z filtrem UV do obserwacji pacjenta w czasie naświetlania; 7.Stałe wskazania stopnia zużycia promienników; 8. O bezpieczeństwie pacjentów powinny decydować ustanowione granice dawek (ostrzeżenie i bezwzględna górna granica); 9. Usterki techniczne powinny być uwidaczniane za pomocą systemu kodów, automatycznie wyłączane są promienniki; 10. Wewnętrzne i zewnętrzne uchwyty drzwi; 11.Promienniki powinny być wyłączone automatycznie przy otwieraniu drzwi , aby chronić osoby obsługujące przed niepożądanym napromieniowaniem; 12. Okulary ochronne dla pacjentów - sztuk 10; 13. Okulary ochronne dla personelu - sztuk 2; 14.System wentylacji i wietrzenia wnętrza kabiny; 15.Szkolenie personelu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 305210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną