Przetargi.pl
DIZ 15 - 2010 Dostawa kompletnych zestawów odczynnikowych niezbędnych do wykonania około 29.000 oznaczeń stężeń glukozy we krwi włośniczkowej , surowicy,osoczu ,PMR,wraz z dzierżawą automatycznego analizatora przez okres 48 miesięcy.

Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 412-94-32 , fax. 054 4129432
  • Data zamieszczenia: 2010-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
    ul. Wieniecka 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 412-94-32, fax. 054 4129432
    REGON: 91085907010000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DIZ 15 - 2010 Dostawa kompletnych zestawów odczynnikowych niezbędnych do wykonania około 29.000 oznaczeń stężeń glukozy we krwi włośniczkowej , surowicy,osoczu ,PMR,wraz z dzierżawą automatycznego analizatora przez okres 48 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    lp parametry graniczne dla odczynników i analizatora wymaganie tak - nie opis parametru 1 pomiar z wykorzystaniem specyficznego biosensora ( met. enzymatyczno - ampe-rometryczna ) tak 2 wydajność : nie mniej niż 60 badań godzi-nę ; podajnik na min. 10 miejsc tak 3 kalibracja : automatyczna tak 4 materiał badany - krew włośniczkowa, su-rowica, osocze, mocz, pmr tak 5 mierzone parametry - glukoza tak 6 zakres pomiaru dla glukozy nie mniejszy niż 0,6 - 50 mmol -l ; 11 - 900 mg -dl tak 7 flagowanie wyników patologicznych tak 8 automatyczne powtarzanie oznaczeń w próbkach patologicznych tak 9 odczynniki - gotowe do użycia ( probówki z odczynnikiem + kapilary ) tak 10 formułowanie wyników w języku polskim tak 11 drukarka jako integralna część zestawu tak 12 możliwość wyboru podawanych jednostek stężenia : mmol -l ; mg-dl tak 13 analizator fabrycznie nowy, nieużywany - rok produkcji 2009 ( potwierdzone doku-mentami producenta ) tak 14 zasilanie - typowe dla polskiej sieci energe-tycznej tak 15 zabezpieczenie przed nagłym zanikiem napięcia i nagłymi wahaniami w sieci zasi-lającej ( np. UPS umożliwiający dokończe-nie rozpoczętych pomiarów ). tak serwis : 16 gwarancja techniczna przez cały okres trwania umowy - uwzględniająca koszty napraw, wymiany podzespołów, okreso-wych przeglądów serwisowych ( podać terminy wszystkich przeglądów z dokład-nością do 2 tygodni oraz określić ich zakres ), a także inne niewymienione koszty, z wyjątkiem wyspecyfikowanych w ofercie części zużywalnych. tak 17 dostępność serwisu - ciągła, przez cały czas trwania umowy - możliwość zgłasza-nia awarii przez 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu ( także w dni ustawowo wolne od pracy ) - podać numery kontaktowe: telef. stacjonarny, fax, tel. komórkowy. Oferent zobowiązuje się do przedstawienia aktual-nych numerów w przypadku każdorazowej ich zmiany. tak 18 działania naprawcze będą podejmowane niezwłocznie, bez jakichkolwiech dodatko-wych warunków wstępnych. tak 19 instalacja, uruchomienie i szkolenie perso-nelu laboratorium w zakresie obsługi, kon-serwacji, rozwiązywania drobnych proble-mów technicznych oraz interpretacji wyni-ków ( czułość i swoistość testów, interfe-rencje, zakres wartości referencyjnych ) na koszt oferenta. tak 20 karty charakterystyk substancji niebez-piecznych w języku polskim - dostarczone wraz z ofertą - zamawiający dopuszcza wersję na płycie CD. tak 21 wszystkie oferowane produkty muszą speł-niać wymogi dyrektywy 98 -79 -EC tak 22 odczynniki i analizator muszą pochodzić od tego samego producenta* tak 23 zapewnienie materiałów kontrolnych w ilo-ści uwzględniającej codzienne wykonywa-nie oznaczeń na min. 2 różnych poziomach tak 24 materiał kontrolny - ta sama seria dostar-czana przez okres min. 12 miesięcy tak * nie dotyczy materiałów kontrolnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336962007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach