Przetargi.pl
Dezynfekcje, konserwacje, przeglądy i kontrole bezpieczeństwa stacji uzdatniania wody

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Energetyków
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0324291000, 4291288 , fax. 324 291 225
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
    ul. Energetyków 46
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 0324291000, 4291288, fax. 324 291 225
    REGON: 27278032300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dezynfekcje, konserwacje, przeglądy i kontrole bezpieczeństwa stacji uzdatniania wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obsługi serwisowej – tj. dezynfekcji, konserwacji, przeglądów i kontroli bezpieczeństwa stacji uzdatniania wody, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku, szczegółowo określone w załączniku nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia -„Formularz cenowy”. Wymienione w ww. załączniku czynności będą wykonywane w oparciu o wcześniej ustalony harmonogram realizacji, zawarty w tym samym załączniku. Terminy określone w załączniku nr 1.1 wskazują planowany harmonogram wykonania usług, przy czym do realizacji poszczególnych czynności zamawiający będzie wzywał wykonawcę - zgodnie z zapisami umowy. Uwaga: Ze względu na specyfikę pracy Stacji Dializ oraz Centralnej Sterylizatorni przedmiotowe usługi dotyczące stacji uzdatniania wody Stacji Dializ i Centralnej Sterylizatorni muszą być wykonywane tylko w niedziele. Wszelkie szczegółowe informacje określające przedmiot zamówienia zawarte są w ww. formularzu cenowym w załączniku nr 1.2 „Zakres usług serwisowych”, oraz w załączniku nr 3 „Istotne postanowienia umowy”. Umowa obejmuje także wszelkie dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia obsługi serwisowej. Wykonawca powinien dostarczyć również każdorazowo środki dezynfekcyjne i czyszczące na swój koszt. W cenie oferty powinny być zawarte ponadto wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem usług serwisowych, łącznie z kosztami dojazdu i kosztami pracy wykonawcy. Po każdej wizycie serwisowej wykonawca przedstawi kartę pracy z przeprowadzonych czynności. Szczegółowy wzór „Karty pracy” stanowi załącznik nr 1.3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części w trakcie procedury przetargowej, ani wydzielania poszczególnych pozycji formularza cenowego - oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Terminy obsługi serwisowej określa załącznik nr 1.1 „Formularz cenowy” do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznik nr 1.2 „Zakres usług serwisowych”. Mogą one ulec nieznacznym korektom w zależności od czasu trwania niniejszej procedury. 2. Termin realizacji usługi do 24 miesiące od daty zawarcia umowy (na taki okres zostanie zawarta umowa). Umowa zostanie zawarta bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania w terminie zgodnym z ustawą. 3. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Istotne postanowienia umowy”).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42912310-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy także w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach