Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
- Data zamieszczenia: 2012-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Al. Racławickie 1 1
20-059 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
REGON: 00028871600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Detektor fluorescencyjny do chromatografu HPLC wraz z oprogramowaniem dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-87/12 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na podstawie umowy sprzedaży detektora fluorescencyjnego do chromatografu HPLC wraz z oprogramowaniem dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej także przedmiotem zamówienia / urządzeniem) w konfiguracji określonej w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i użytkowych stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne parametry zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i użytkowych. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania min. 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie, przeprowadzenie kompleksowego, minimum 1-dniowego, przeszkolenia minimum 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia oraz bezpieczeństwa jego użytkowania i przekazanie urządzenia do użytku. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 6 SIWZ, których parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub niegorsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu dla KWP w Lublinie
Dodano: 2014-04-14 - Dostawa urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu dla KWP w Lublinie
Dodano: 2013-10-07 - Usługa na wykonanie zdjęć lotniczych i weryfikacji terenowej dla realizacji celów oraz wskaźników założonych w projekcie Ochrona różnorodności gatunkowej cennych przyrodniczo siedlisk na użytkach rolnych na obszarach Natura 2000 w woj. lubelskim (KIK/25)
Dodano: 2013-09-09 - Usługa na wykonanie zdjęć lotniczych i weryfikacji terenowej dla realizacji celów oraz wskaźników założonych w projekcie Ochrona różnorodności gatunkowej cennych przyrodniczo siedlisk na użytkach rolnych na obszarach Natura 2000 w woj. lubelskim (KIK/25)
Dodano: 2013-08-20 - Dostawa urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu dla KWP w Lublinie
Dodano: 2013-03-19 - dostawa zestawu do amplifikacji DNA
Dodano: 2013-03-18 - dostawa homogenizatora
Dodano: 2012-11-06 - BZP/PN/60/2011 - Przesiewacz pneumatyczny z wyposażeniem
Dodano: 2011-11-09 - Dostawa materiałów pomocniczych i odczynników chemicznych.
Dodano: 2010-11-26 - Dostawa materiałów pomocniczych i odczynników chemicznych
Dodano: 2010-11-10