Przetargi.pl
Detaliczny zakup paliw płynnych

Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska" ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 7210347 , fax. 024 7210347
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska"
    ul. M. Konopnickiej 14 14
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. 024 7210347, fax. 024 7210347
    REGON: 47326841400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Detaliczny zakup paliw płynnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Informacje o przedmiocie przetargu 2.1. Zakres rzeczowy obejmuje: - zakup niżej wymienionych ilości i rodzajów paliw płynnych na okres jednego roku : OLEJ NAPĘDOWY - 12 000 litrów rok BENZYNA BEZOŁOWIOWA 95 - 5000 litrów rok Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV : 09.00.00.00-3, 09134100-8, 09132200-5 2.2. Zakup będzie realizowany na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika, w wybranej stacji sprzedawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 2.3. Wykaz: 1) marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, o których mowa w pkt. 2, a także nazwisk uprawnionych do tankowania kierowców zamawiającego, będzie zawarty w załączniku do umowy. Każdy z kierowców umieszczonych w wykazie będzie uprawniony do tankowania każdego z pojazdów wymienionych w wykazie. 2.4. Przez wybraną stację sprzedawcy, o której mowa w pkt.2, należy rozumieć : 1) stację sprzedawcy, który złożył najkorzystniejsza ofertę, jeżeli stacja ta (znajdująca się w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną ) jest jedyną, jaką ten dostawca posiada, 2) stację sprzedawcy z najniższą średnią ze średnich dziennych cen sprzedaży poszczególnych rodzajów paliw, z trzech miesięcy poprzedzających termin składania ofert, spośród wszystkich stacji dostawcy, jeżeli dostawca, którego oferta została wybrana, posiada więcej niż jedną stację paliw (w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną), 3) każdy ze sprzedających może złożyć tylko jedną ofertę. 2.5. Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej, stosuje się wymagania jakościowe, określone poszczególnych Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.z 2006 Nr 17 poz.1185) oraz odpowiednio normy PN-EN 228 i PN-EN. 2.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przez oferty częściowe należy rozumieć oferty rozłączne, na poszczególne rodzaje i ilości paliw. 2.7.Tankowania pojazdów mogą odbywać się o każdej porze doby, w okresie obowiązywania umowy, dlatego też oferta dostawcy musi wskazywać stację paliw działającą w systemie całodobowym. 2.8. Cykliczne doręczenie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwo. 2.9. Do każdej z faktur, o których mowa w pkt.2.9, sprzedawca dołączy nw. informacje: 1) data, godzina zakupu, 2) rodzaj pobranego paliwa, 3) ilość pobranego paliwa, 4) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy, 5) dzienna cena sprzedaży paliwa , o którym mowa w pkt.2. 2.10. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych, choć nie jest to warunek konieczny. Wówczas WZ czyli doument wydania zewnętrznego dokumentujące sprzedaż paliw bezpośrednio do baków samochodów będą wystawiane na każdy pojazd z podaniem odpowiadającego danemu pojazdowi numeru karty paliwowej, bądź dane Okaziciela. Do faktur dołączane będą załączniki, na których znajdują się następujące informacje: numer karty flotowej, data, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, miejsce tankowania, wartość brutto i ilości zakupionego produktu i lub usługi oraz oznaczenie stacji Wykonawcy. Do faktur oprócz w w załączników Zamawiający otrzyma potwierdzenie transakcji w formie elektronicznej, zaś WZ czyli doument wydania zewnętrznego potwierdzający zakup paliw usług na kartę paliwową otrzyma Pobierający na stacji paliw Wykonawcy. Na WZ czyli doument wydania zewnętrznego znajdują się następujące informacje: numer karty flotowej, data miejsce tankowania, wartość brutto i ilości zakupionego produktu i lub usługi oraz oznaczenie stacji Wykonawcy. 2.11. Realizacja zamówienia Wymagany termin realizacji zamówienia : w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. 2.12. Płatność za wykonanie przedmiotu: 1. Faktury doręczane będą - osobisty odbiór przez Zamawiającego b) Płatność przelewem c) Termin realizacji faktur -21 dni od daty sprzedaży. 2.13. Ustalenia dodatkowe: z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości paliw sprzedawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. W przetargu mogą brać udział sprzedawcy paliw, którzy: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, Ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 11655, ze zm.) 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01 2004r Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 11655, ze zm.) , 3. złożą ofertę zgodnie z warunkami niniejszej SIWZ. 3.2. Wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży paliw. 2. koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj. koncesja na obrót paliwami ciekłymi 3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4. oświadczenie, że dostawca posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania detalicznej sprzedaży paliwa 5. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne w związku z art.22 i24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem formularza ofertowego. 3.3 . Sprzedawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej Jeżeli sprzedawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym sprzedawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów , zastępuje się je dokumentem zatwierdzającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2. Oferta winna zawierać dokumenty wyszczególnione wg pkt 3.2.1 do 3.2.5. dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3.5. Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że sprzedawca posiada niezbędna wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sprzedawca składa następujące dokumenty: 1. Wskazanie stacji paliw poprzez podanie adresu stacji. 2. Oświadczenie sprzedawcy lub inny dokument potwierdzający, że produkty będące przedmiotem zakupu odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. W celu potwierdzenia, że sprzedawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że sprzedawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Jeśli ofertę składa konsorcjum firm: 1. komplet dokumentów wyszczególnionych wg pkt od 3.2.1 do 3.2.5 składają wszyscy członkowie konsorcjum, 2. do oferty należy dołączyć umowę konsorcjum , która: Upoważnia jednego z członków konsorcjum- głównego partnera - do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową, Stwierdza, że partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zakupu , Jest zawarta na czas trwania umowy. Dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być złożone w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych urzędowo lub osobiście przez oferenta z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 4. Wymagania stawiane oferentom 4.1. W przetargu mogą brać udział sprzedawcy, którzy spełnią następujące wymagania: 1. zapewnią sprzedaż paliwa o parametrach zgodnych z określonymi w SIWZ , 2.posiadają uprawnienia niezbędne do detalicznej sprzedaży paliw płynnych, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w aspekcie określonych w SIWZ oraz umowie warunków płatności za przedmiot przetargu. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży paliw. 2. koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj. koncesja na obrót paliwami ciekłymi 3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4. oświadczenie, że dostawca posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania detalicznej sprzedaży paliwa 5. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne w związku z art.22 i24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem formularza ofertowego. 3.3 . Sprzedawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej Jeżeli sprzedawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym sprzedawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów , zastępuje się je dokumentem zatwierdzającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2. Oferta winna zawierać dokumenty wyszczególnione wg pkt 3.2.1 do 3.2.5. dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3.5. Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że sprzedawca posiada niezbędna wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sprzedawca składa następujące dokumenty: 1. Wskazanie stacji paliw poprzez podanie adresu stacji. 2. Oświadczenie sprzedawcy lub inny dokument potwierdzający, że produkty będące przedmiotem zakupu odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. W celu potwierdzenia, że sprzedawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że sprzedawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Jeśli ofertę składa konsorcjum firm: 1. komplet dokumentów wyszczególnionych wg pkt od 3.2.1 do 3.2.5 składają wszyscy członkowie konsorcjum, 2. do oferty należy dołączyć umowę konsorcjum , która: Upoważnia jednego z członków konsorcjum- głównego partnera - do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową, Stwierdza, że partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zakupu , Jest zawarta na czas trwania umowy. Dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być złożone w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych urzędowo lub osobiście przez oferenta z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczyca.info.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach