Przetargi.pl
Demontaż zużytej stolarki drewnianej , wykonanie i montaż stolarki PCV w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Piekarach Śląskich przy Bytomskiej 207

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3939379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2014-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 3939379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Demontaż zużytej stolarki drewnianej , wykonanie i montaż stolarki PCV w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Piekarach Śląskich przy Bytomskiej 207
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Demontaż zużytej stolarki drewnianej, wykonanie i montaż stolarki PCV w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Piekarach Śląskich przy Bytomskiej 207. I. WYTYCZNE DLA OFERENTA 1. Wymagania techniczne: 1.1. System okien PCV bezołowiowy, pięciokomorowy w kolorze białym , zbrojony profilem stalowym ocynkowanym, skrzydła okienne bez okapników .Stolarka zabezpieczona na czas dostawy i montażu folią . 1.2. Stolarka PCV szklona wkładem szybowym U=1.1. 1.3. Okucia obwiedniowe , system uszczelek minimum podwójny. 1.4. Skrzydła rozwieralno uchylne zabezpieczone przed wysprzęgleniem się skrzydła ( blokada błędnego położenia klamki ). 1.5. Skrzydła rozwieralno uchylne zaopatrzone w mikrouchylacze (dla zapewnienia mikrowentylacji). 1.6. Okna zaopatrzone w nawietrzaki po jednej sztuce w każdej sali ,łącznie 4 sztuki. Okna muszą zapewniać stałą infiltrację powietrza zewnętrznego w granicach wymaganych Polską Normą . 1.7. Parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej grubości 0,75mm malowane proszkowo w kolorze brąz , wychodzące minimum 4 cm poza lico zewnętrzne ściany lub minimum 2 cm poza krawędź zewnętrzną istniejącego parapetu z cegły. 1.8. Parapety wewnętrzne z granitu, z zaokrąglonymi narożami i sfazowanymi krawędziami , 2. Zakres robót a) demontaż istniejących okien drewnianych - 28 szt. , b) dostawa i montaż okien PCV wg załączonego szkicu - 28 szt., c) montaż parapetów zewnętrznych - 28 szt. , d) wymiana parapetów wewnętrznych z wykonaniem wszystkich robót towarzyszących ,np.: omurowanie, podmurowanie z wymianą tynków - 28 szt, e) uzupełnienie uszkodzonych tynków w ościeżach zewnętrznych, wewnętrznych i przy parapetach , UWAGA: przed przystąpieniem do wymiany stolarki okiennej należy skutecznie zabezpieczyć posadzki, grzejniki , obudowy grzejnikowe , wszelkie szkody lub uszkodzenia wykonywane będą przez wykonawcę na jego koszt. 3. Szczegółowe warunki wykonawstwa robót 3.1. Rozpoczęcie prac montażowych może nastąpić po przekazaniu frontu robót , w obecności przedstawiciela użytkownika oraz po zabezpieczeniu posadzek, grzejników , obudów grzejnikowych i oznakowaniu placu budowy. 3.2. Roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w czynnym obiekcie szkolnym i nie mogą kolidować z prowadzonymi zajęciami. Czas prowadzenia robót musi być uzgodniony z dyrektorem szkoły. 3.3. Przy pracach demontażowych i montażowych należy zachować środki ostrożności wynikające z pracy w czynnym obiekcie. Kierownik budowy powinien oddelegować do pracy pracowników przeszkolonych pod względem bezpieczeństwa i higieny pracy przy realizacji robót budowlano-montażowych. Teren przyległy do miejsca robót należy wygrodzić lub zabezpieczyć przed spadającymi elementami lub narzędziami itp. Odpowiedzialność za całość spraw bhp w czasie prowadzenia robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. 3.4. Zamawiający przeprowadzi odbiór robót w ciągu 14 dni od zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru robót . 3.5. Do dnia odbioru kierownik budowy składa oświadczenie o zakończeniu i wykonaniu robót zgodnie z zamówieniem., odpowiednimi przepisami prawa budowlanego i o uporządkowaniu terenu po wykonanych robotach. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dwa komplety : atestów, certyfikatów, klasyfikacji ogniowych, deklaracji zgodności, aprobat technicznych itd. Po sprawdzeniu kompletności dokumentów odbiorowych komisja dokonuje przeglądu wykonanego zadania. Zakończenie przeglądu z wynikiem pozytywnym umożliwia spisanie protokołu odbioru końcowego robót. Po odbiorze końcowym Wykonawca jest zobowiązany do rozliczenia zadania zgodnie z umową . 4. Wybrany Oferent przed podpisaniem umowy złoży u Zamawiającego kserokopie uprawnień budowlanych i aktualnego zaświadczenia o członkostwie Izby Inżynierów Budownictwa proponowanego kierownika budowy oraz polisę ubezpieczeniową. 5. Wybrany oferent zobowiązany jest do dokonania pomiarów indywidualnie dla każdego otworu z uwagi na różnice wymiarów. 6. Lustracja obiektu dla zapoznania się z warunkami terenowymi i technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia. II. Rozwiązania równoważne: Podane w opisach niniejszej SIWZ oraz jej załączników nazwy własne, przyjęte technologie oraz przywołane normy należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla nazwanych produktów oraz proponowanej technologii wykonania z zachowaniem jej wymogów w zakresie wskazanych wymagań minimalnych. Ciężar udowodnienia, że rozwiązania równoważne zachowują minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. 2.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach