Przetargi.pl
Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z budynków osób fizycznych na terenie gminy Susiec

Gmina Susiec ogłasza przetarg

  • Adres: 22-672 Susiec, ul. Tomaszowska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6654868 , fax. 084 6654893
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susiec
    ul. Tomaszowska 2 2
    22-672 Susiec, woj. lubelskie
    tel. 084 6654868, fax. 084 6654893
    REGON: 95036897700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susiec.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z budynków osób fizycznych na terenie gminy Susiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na demontażu, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z budynków osób fizycznych na terenie gminy Susiec w tym: -z budynków mieswzkalnych - 1 700 m2, - z budynków nuiemieszkalnych - 956 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia oferty w formie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ninieszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy, który spełnia nastepujące warunki: 1.1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym: -decyzję administracyjną wydaną przez właściwy organ - pozwolenie na wytwarzanie (demontaż) odpadów zawierających azbest na terenie powiatu tomaszowskiego, -zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie składowania odpadów nibezpiecznych albo kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę umowy z właścicielem specjalistycznego składowiska odpadów niebezpiecznych, który posiada odpowiednie zezwolenie w zakresie składowania materiałów zawierających azbest. 1.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlega wykluczeniu z postpowania o udzielenie zamowienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żadanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie przez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów na zsadzsie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawaijący wymaga, aby każdy z Wykonawców załączył do wypełnionego druku oferty nastepujące dokumenty: 1.1.dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia o spełnieniou warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2)decyzję administracyjną wydaną przez właściwy organ - pozwolenie na wytwarzanie (demontaż) odpadów zawierających azbest na terenie powaitu tomaszowskiego, 3)zezwolenie na prowadzenie działalności w zakiresie składowania odpadów niebezpiecznych albo kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę umowy z właścicielem specjalistycznego składowiska odpadów niebezpiecznych , który posiada odpowiednie zezwolenie w zakresie składowania materiałów zawierających azbest. 1.2. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 4) wykaz części zamówienia planowane do wykonania przez podwykonawców, 5) zaakceptowany formularz umowy, 6) informacja ogólna o Wykonawcy 2.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty informację ogólną o Wykonawcy. 3.Wszyscy Wykonawcy obowiązani są przedstawić dokumenty wymienione w pkt. 1.1. pod rygorem wykluczenia z postępowania oraz z pkt. 1.2 pod rygorem odrzucenia oferty ( z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Natomiast załączenie do oferty dokumentu wymienionego w pkt. 1.2. ppkt. 6 (informacja ogólna o Wykonawcy) nie jest obowiązkowe,a jego brak nie spowoduje negatywnych skutków dla Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susiec.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach