Przetargi.pl
Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Nisko

Gmina Nisko ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Plac Wolności 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8415643, 015 8415638 , fax. 015 8415630
  • Data zamieszczenia: 2011-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nisko
    Plac Wolności 14 14
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8415643, 015 8415638, fax. 015 8415630
    REGON: 00054413100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Nisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Lokalizacja Teren Gminy Nisko - gospodarstwa indywidualne według wykazu-Załącznik Nr 1 II. Zakres zamówienia obejmuje : II.1.Demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Nisko 1. Demontaż pokryć dachowych zawierających azbest - około 5484 m2 2. Transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest- około 82.37 Mg Szczegółowy przedmiot zamówienia sporządzony na podstawie zgłoszeń od mieszkańców wraz z adresami nieruchomości, ilościami przeznaczonymi do demontażu oraz transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest- załącznik nr 1 do SIWZ 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego zamówienia o którym mowa wyżej, ponieważ podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. 4. Rzeczywisty zakres zamówienia będzie ustalony na postawie potwierdzeń faktycznej ilości odebranego eternitu przez właścicieli nieruchomości oraz na podstawie kart przekazania odpadów na składowisku. II.2 Obowiązki wykonawcy przy wykonywaniu zamówienia Do zadań wykonawcy należy: 1. Przed przystąpieniem do demontażu wykonawca jest zobowiązany do : opracowania harmonogramu prac w uzgodnieniu z właścicielami posesji o których mowa w Załączniku Nr 1 do SIWZ zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu inspektorowi sanitarnemu w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac. 2.Demontażu płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych 3.Pakowania,załadunku i transportu odpadów zawierających azbest i ich unieszkodliwienia na przystosowanym do tego celu najbliższym składowisku odpadów niebezpiecznych. 4.Zabezpieczenia obiektów oraz terenu wokół przed rozprzestrzenianiem się pyłów azbestu. 5. Ogrodzenia terenu z zachowaniem bezpiecznej odległości od traktów komunikacyjnych dla osób pieszych 6.Umieszczenia tablicy ostrzegawczej o treści Uwaga! Zagrożenie azbestem oraz osobom nieupoważnionym wstęp wzbroniony 7.Zastosowania zabezpieczeń przed pyleniem i narażeniem na azbest. 8.Przygotowania stanowisk gromadzenia odpadów zawierających azbest zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. 9. Nawilżenia wodą wyrobów zawierających azbest przed ich demontażem i utrzymania ich w stanie wilgotnym przez cały czas pracy 10. Zdemontowania tam, gdzie jest to możliwe wyrobów azbestowo - cementowych w całości . 11. Po wykonaniu prac teren robót i jego otoczenie należy starannie oczyścić z wykorzystaniem podciśnieniowego sprzętu odkurzającego lub metodą czyszczenia na mokro. 12. Środek transportu przed załadowaniem powinien być oczyszczony z elementów umożliwiających uszkodzenie opakowań w trakcie transportu. 13. Transport powinien odbywać się odpowiednio przystosowanymi i oznakowanymi pojazdami, w warunkach stałej wilgotności. 14.Ładunek powinien być szczelnie opakowany w folię polietylenową, oznakowany, na opakowaniach należy umieścić oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami . 15. Sporządzenie protokołu stwierdzającego ilość zdemontowanych (odebranych) odpadów oraz fakt należytego wykonania prac demontażowych. Protokół powinien być podpisany przez właściciela nieruchomości. 16.Odpady powinny być przekazane na właściwe składowisko odpadów i potwierdzone kartą przekazania odpadów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nisko.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach