Przetargi.pl
Demontaż, transport i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest, z budynków uszkodzonych w trakcie gradobicia, które wystąpiło na terenie gminy Lelów w dniu 15 sierpnia 2008 roku

Gmina Lelów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-235 Lelów, ul. Szczekocińska 18
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3550121 , fax. 034 3550121
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lelów
    ul. Szczekocińska 18 18
    42-235 Lelów, woj. śląskie
    tel. 034 3550121, fax. 034 3550121
    REGON: 00054298800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lelow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Demontaż, transport i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest, z budynków uszkodzonych w trakcie gradobicia, które wystąpiło na terenie gminy Lelów w dniu 15 sierpnia 2008 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonie zamówienia obejmuje: 1). Demontaż pokryć dachowych wykonanych z eternitu zawierającego azbest uszkodzonych w wyniku gradobicia na terenie miejscowości: Ślęzany, Staromieście, Lgota Gawronna, Turzyn. 2). Zabezpieczenie, opakowanie i przygotowan
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 października 2005 roku w spr. Sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2005r., nr 216, poz. 1824) , którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - posiadają program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest zatwierdzony decyzją Starosty Częstochowskiego - potwierdzony aktualną decyzją Starosty oraz aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonali zamówienie o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej dwie przeprowadzone zbiórki materiałów zawierających azbest na kwotę co najmniej 25.000,00 zł każda - potwierdzone wykazem wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług (jeżeli firma działa krócej to z okresu działania firmy) wraz z dokumentami, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (wzór zał. Nr 5 do SIWZ) 3. Posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia - potwierdzony oświadczeniem, 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potwierdzone oświadczeniem, 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzone oświadczeniem, 6. Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy pzp - potwierdzone oświadczeniem, 7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 - potwierdzone oświadczeniem, 8. Przyjmą 30-dniowy termin płatności faktury - potwierdzone oświadczeniem, 9. Akceptują sposób dokumentowania wykonania przedmiotu zamówienia wymagany przez Zamawiającego (wzór zał. Nr 1 do umowy) Zamawiający oceniając spełnienie warunków będzie brał pod uwagę przedstawione przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zaistnieją przesłanki z art. 89 ust. 1 pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 2 ustawy stanowiące załącznik nr 3. 4. Dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółki cywilnej). 6. Oświadczenia o których mowa w punkcie II ppkt 3, 4, 5 SIWZ. 7. Oświadczenie o terminie wykonania zamówienia, spełnieniu warunków z decyzji starosty i przyjęciu warunków płatności (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ), 8. Informacja na temat doświadczenia - wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ), 9. Aktualna decyzja Starosty Częstochowskiego zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi z grupy 17 06 01 , 17 06 05 na terenie powiatu częstochowskiego (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), zgodnie z art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami) 10. Projekt umowy zaakceptowany przez oferenta. Do oferty powinny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lelow.bipjst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach