Przetargi.pl
demontaż, transport i montaż samolotu PZL-130 Orlik oraz transport sprzętu ciężkiego, jego załadunek i rozładunek

Muzeum Wojska Polskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-495 Warszawa, Al. Jerozolimskie 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6295271, 72 , fax. 022 6295273
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wojska Polskiego
    Al. Jerozolimskie 3 3
    00-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6295271, 72, fax. 022 6295273
    REGON: 14086181900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    demontaż, transport i montaż samolotu PZL-130 Orlik oraz transport sprzętu ciężkiego, jego załadunek i rozładunek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest demontaż, transport i montaż samolotu PZL-130 Orlik oraz transport sprzętu ciężkiego, jego załadunek i rozładunek (kod CPV: 60.12.30.00-6, 45.22.31.00-7) dla obiektu Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601230006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli treść dokumentów wymienionych w pkt IX SIWZ będzie potwierdzać następujące okoliczności: 1)złożenie pisemnego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2)posiadanie aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 2.oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu w związku z art. 24 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 3. 3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert - (załącznik własny) 4.Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (załącznik własny). 5.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (załącznik własny). 6.Wykaz prac dokumentujący w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie dostaw (min. jednej) odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (transport sprzętu ciężkiego, z załadunkiem i rozładunkiem) - załącznik nr 4 7.Akceptowany zakres usługi zawarty w opisie przedmiotu zamówienia ( pieczęć i podpis na formularzu) - załącznik nr 6 8.Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: -wypełniony druk OFERTA, sporządzony zgodnie z wzorem będącym załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji; -upoważnienie do podpisywania ofert, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. -akceptacja projektu umowy, poprzez zaparafowanie na każdej stronie i dołączenie do oferty - załącznik nr 5 Kopia dokumentu (każda strona zawierająca informacje) musi być potwierdzona ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez osobę/y reprezentującą/e firmę. Wszystkie dokumenty i załączniki w tym kserowane muszą być czytelne. Dokumenty (strony) nieczytelne nie będą uznane. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w specyfikacji, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, gdy ten po wezwaniu zamawiającego do uzupełnienia dokumentów w wyznaczonym terminie nie dokona tego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumwp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach