Przetargi.pl
DEMONTAŻ ORAZ ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE MATERIAŁÓW IZOLACYJNYCH I KONSTRUKCYJNYCH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY MIASTO SZCZECIN

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 484 82 94 , fax. 091 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2010-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 484 82 94, fax. 091 484 80 55
    REGON: 81073546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DEMONTAŻ ORAZ ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE MATERIAŁÓW IZOLACYJNYCH I KONSTRUKCYJNYCH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY MIASTO SZCZECIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwianie materiałów izolacyjnych (17 06 01) i konstrukcyjnych (17 06 05) zawierających azbest, z terenu Gminy Miasto Szczecin, z miejsc każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego. 2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia realizowany będzie w miarę potrzeb Zamawiającego, 2) demontaż, odbiór i transport odpadów zostaną wykonane w terminie ustalonym przez Zamawiającego, w pisemnym zleceniu, 3) Wykonawca będzie zobowiązany podjąć prace związane z odbiorem i transportem materiałów zawierających azbest, w ciągu 48 godzin od momentu pisemnego zlecenia Zamawiającego, 4) Wykonawca winien informować Zamawiającego o dokładnym terminie i wyznaczonej godzinie rozpoczęcia prac demontażowych lub odbioru materiałów zawierających azbest, 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do obecności swojego przedstawiciela przy każdorazowym demontażu i odbiorze materiałów zawierających azbest, 6) dokumentem potwierdzającym odbiór i transport materiałów zawierających azbest będzie karta przekazania odpadów, która będzie podstawą do wystawienia faktur obciążających Zamawiającego, 7) dokumentem potwierdzającym demontaż materiałów zawierających azbest będzie protokół odbioru prac demontażowych, w którym będzie określona powierzchni zdemontowanego materiału oraz rodzaj obiektu budowlanego zgodnie z Polska Klasyfikacją Obiektów Budowlanych, i który będzie podstawą do wystawienia faktur obciążających Zamawiającego, 8) w przypadku zaistnienia konieczności magazynowania zdemontowanych materiałów zawierających azbest, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania tej czynności z zastosowaniem powłok ochronnych, zabezpieczających przed skażeniem środowiska, 9) organizacja i zabezpieczenie placu rozbiórki, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót demontażowych leży po stronie Wykonawcy; Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w terminie do 31.12.2010 r., rocznego rozliczenia przekazanych, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do unieszkodliwienia odpadów materiałów izolacyjnych i konstrukcyjnych zawierających azbest, wraz z kopiami kart ich przekazania. 3. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in. : 1) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 ze zmianami), 2) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania i przemieszczenia azbestu oraz wykorzystania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz.U. Nr 192 poz. 1876 ze zmianami), 3) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71 poz. 649), 4) rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. Nr 216 poz. 1824).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium w terminie do dnia 28.09.2010 r., do godziny 11.00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego - PeKaO S.A. I Oddział/Szczecin 22124038131111000043932038, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Zamawiającego, pok. nr 6, w godz. 7.00 - 15.00. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 8 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony, a jego oferta odrzucona. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w rozdziale V pkt 5 SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 2). 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach