Przetargi.pl
Demontaż istniejącego oświetlenia i montaż oświetlenia energooszczędnego wewnętrznego i zewnętrznego typu LED w budynkach zlokalizowanych w Sosnowcu, przy ulicy: Struga 38-42, Struga 44-48, Hutniczej 1,Hutniczej 1 A, Hutniczej 4, Hutniczej 5, Suchej 19, Lwowskiej 1-3, Zbaraskiej 1, Zbaraskiej 3, Czeladzkiej 21, Nowopogońskiej 51-53

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasza" ogłasza przetarg

  • Adres: 41200 Sosnowiec, ul. Stanisława Staszica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 266 86 11 , fax. 32 266 86 11 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasza"
    ul. Stanisława Staszica
    41200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 266 86 11, fax. 32 266 86 11 w. 22
    REGON: 27259943400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smnasza.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółdzielnia mieszkaniwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Demontaż istniejącego oświetlenia i montaż oświetlenia energooszczędnego wewnętrznego i zewnętrznego typu LED w budynkach zlokalizowanych w Sosnowcu, przy ulicy: Struga 38-42, Struga 44-48, Hutniczej 1,Hutniczej 1 A, Hutniczej 4, Hutniczej 5, Suchej 19, Lwowskiej 1-3, Zbaraskiej 1, Zbaraskiej 3, Czeladzkiej 21, Nowopogońskiej 51-53
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych i montażowych związanych z demontażem istniejącego oświetlenia i montażem oświetlenia energooszczędnego wewnętrznego i zewnętrznego typu LED w części wspólnych budynków jak: klatki schodowe, korytarze piwniczne, pomieszczenia wspólnego użytkowania, strychy oraz oświetlenia zewnętrznego administracyjnego oświetlenia w budynkach zlokalizowanych w Sosnowcu, przy ulicy:  Struga 38-42,  Struga 44-48  Hutniczej 1,  Hutniczej 1 A,  Hutniczej 4,  Hutniczej 5,  Suchej 19,  Lwowskiej 1-3,  Zbaraskiej 1,  Zbaraskiej 3,  Czeladzkiej 21,  Nowopogońskiej 51-53. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z Audytem ex-ante oświetlenia wbudowanego budynku, stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres robót objętych specyfikacją 1) demontaż istniejącego oświetlenia, 2) dostawa i montaż fabrycznie nowych paneli opraw z funkcją p/poż., czujnikiem ruchu, czujnikiem zmierzchowym, 3) zaprogramowanie i konfiguracja czujników sterujących pracą opraw LED, 4) wywiezienie i utylizacja zdemontowanych opraw oświetleniowych żarowych i świetlówkowych, niesprawnych świetlówek oraz innego osprzętu elektrycznego zdemontowanego w wyniku modernizacji. 5) uporządkowanie terenu robót wraz z naprawą uszkodzonych powierzchni. Modernizacja oświetlenia polegać będzie na wymianie istniejących opraw świetlówkowych i żarowych na energooszczędne oprawy LED spełniające parametry techniczne opisane w STWiOR pkt. 1.3. - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. Przedmiot zamówienia obejmować będzie swoim zakresem korytarze piwniczne i klatki schodowe oraz oświetlenie zewnętrzne budynków. Istniejące oprawy świetlówkowe i żarowe należy zdemontować i w ich miejsce zamontować oprawy LED, przy czym ilość opraw przeznaczonych do demontażu jest równa ilości nowych opraw przeznaczonych do montażu. Oprawy LED zainstalowane na klatkach schodowych muszą być wyposażone w moduły awaryjne. W oprawach instalowanych na korytarzach, należy założyć, że każda oprawa będzie wyposażona w moduł awaryjny. Ze zdemontowanych opraw świetlówkowych, należy usunąć sprawne świetlówki i przekazać je Zamawiającemu do dalszego wykorzystania. Zdemontowane oprawy oraz niesprawne świetlówki należy wywieźć z miejsca prowadzenia robót i przekazać do utylizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert określono wyżej w punkcie 1 w Rozdziale XVI SIWZ. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto Zamawiającego. UWAGA: Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko związane ze skutecznością dostarczenia Zamawiającemu wadium i konsekwencje jego ewentualnego braku przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem «wpłacać na rachunek» jest równoznaczne z koniecznością zaksięgowania środków pieniężnych na wskazanym rachunku. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj. na rachunek: Getin Bank 98 1560 1166 0000 9100 0011 6040 z adnotacją: Wadium – Przetarg: Demontaż istniejącego oświetlenia i montażem oświetlenia energooszczędnego wewnętrznego i zewnętrznego typu LED w budynkach zlokalizowanych w Sosnowcu, przy ulicy: Struga 38-42, Struga 44-48, Hutniczej 1,Hutniczej 1 A, Hutniczej 4, Hutniczej 5, Suchej 19, Lwowskiej 1-3, Zbaraskiej 1, Zbaraskiej 3, Czeladzkiej 21, Nowopogońskiej 51-53. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz powinno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie Zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka określona w art. 46 ust. 4a bądź ust. 5 ustawy PZP. Dokument wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ „NASZA”, 41-200 Sosnowiec, ul. Staszica 19A tel.: (32) 266-86-11, adres email: sekretariat@smnasza.sosnowiec.pl., a ponadto potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię dokumentu zaleca się dołączyć do oferty. Wysokość wadium: 2.800,00 zł, (słownie: dwa tysiące osiemset złotych). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie właściwej dla części, na które składa ofertę. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zatrzymanie wadium: W myśl art. 46 ust. 4a ustawy PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. W myśl art. 46 ust. 5 ustawy PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie przewiduje się szczególnych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg załącznika nr 7 do SIWZ, Zobowiązanie do udostępnienia zasobów wg załącznika nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach