Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Wigierska 32
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 563 50 00 , fax. 87 563 50 79
- Data zamieszczenia: 2013-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
ul. Wigierska 32 32
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 87 563 50 00, fax. 87 563 50 79
REGON: 79000227000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Demontaż istniejącego budynku kontenerowego, przewiezienie i ponowny jego montaż wraz z posadowieniem na działce o nr ewidencyjnym 32889/10 ( ul. Wojska Polskiego II) w Suwałkach z wykonaniem infrastruktury technicznej t.j przyłączem wodociągowym, kanalizacji sanitarnej i elektroenergetycznym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejącego budynku kontenerowego, przewiezienie i ponowny jego montaż wraz z posadowieniem na działce o nr ewidencyjnym 32889/10 ( ul. Wojska Polskiego II) w Suwałkach z wykonaniem infrastruktury technicznej t.j przyłączem wodociągowym, kanalizacji sanitarnej i elektroenergetycznym. Budynek kontenerowy pełnić będzie funkcję budynku mieszkalnego z tymczasowymi pomieszczeniami w rozumieniu ustawy z dnia 21.06.2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz. U. Nr 71 poz.733) Budynek kontenerowy składa się z 7 szt. segmentów i obecnie znajduje się na terenie Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w Suwałkach w odległości ok. 4,0 km od miejsca jego posadowienia. 2.Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje przedmiar robót i dokumentacja projektowa. Dokumentacja obejmuje szerszy zakres prac, do realizacji przyjmujemy prace objęte przedmiarem robót. 3.Zamówienie należy zrealizować zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ 5.Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 36 m-cy licząc od dnia odbioru końcowego robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442111003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 300,00 zł słownie złotych : jeden tysiąc trzysta. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20 sierpnia 2013 r. do godz. 10oo w jednej z n/w form : 1.1. pieniądzu, 1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3. gwarancjach bankowych, 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 roku Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku 07 1240 5211 1111 0000 4926 1336 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Sekretariacie ZBM przy ul. Wigierskiej 32 pok. 10 w terminie jw. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, którym zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą, oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana 8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wykonania budynku socjalnego w systemie modułowym w Łapach przy ul. 3-go Maja 33 na działce o nr geod. 804
Dodano: 2013-08-02 - Usługa wykonania budynku socjalnego w systemie modułowym w Łapach przy ul. 3-go Maja 33 na działce o nr geod. 804.
Dodano: 2012-10-18 - Usługa wykonania budynku socjalnego w systemie modułowym w Łapach przy ul. 3-go Maja 33 na działce o nr geod. 804
Dodano: 2012-10-09 - Zaprojektowanie i wybudowanie przyłączy oraz dostawa wraz z montażem i uruchomieniem toalety publicznej wolnostojącej w Parku im. J. Dziekońskiej w Białymstoku
Dodano: 2012-06-13 - Budowa lądowiska przy ul. Grobla Jednaczewska w zakresie dostawy hali stalowej
Dodano: 2011-12-13 - dostawa budynków gospodarczych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce w 2011 roku.
Dodano: 2011-11-15