Przetargi.pl
DD/ZP 220/2/2009 Zamówienie publiczne na dostawę ziemniaków jadalnych.

Zakład Karny w Kłodzku ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Bohaterów Getta 16
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8651800, 8651854 , fax. 074 8673017
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Kłodzku
    ul. Bohaterów Getta 16 16
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8651800, 8651854, fax. 074 8673017
    REGON: 00032056100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DD/ZP 220/2/2009 Zamówienie publiczne na dostawę ziemniaków jadalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są ziemniaki jadalne w ilości w skali 12 miesięcy 140.000 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w posdtępowaniu jest : 1.posiadanie uregulowanej prawnie sytuacji z ZUS oraz US na potwierdzenie czego zamawiający żąda dokumentów. 2. Dopuszczenie do funkcjonowania podmotu gospodarczego przewidziane prawem na potwierdzenie czego zamawiający żąda dokumentów. 3. Złożenie oświadczenia na podstawie art 22 ust 1 Ustawy z 29 stycznie 2004 r. PZP. 4.złożenie wszystkich dokumentów wymaganych przez zamawiającego, nie dostarczenie ich do dokumentacji postępowania lub na żądanie zamawiającego skutkuje wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń że uzyskał potwierdzone z prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających że wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał potwierdzone z prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Przystępując do postępowania zamawiający wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć: a) oświadczenie o niewyłączeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( załącznik nr 4 - Należy złożyć podpis bezpośrednio pod oświadczeniem. Jeżeli właścicielami podmiotu przystępującego do postępowania jest więcej niż jedna osoba pod oświadczeniem powinny znaleźć się podpisy wszystkich właścicieli podmiotu, chyba że w rejestrze działalności gospodarczej w Dziale 2 została upoważniona osoba do reprezentacji przedmiotu i upoważnienie to spełnia wymogi postępowania. b) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, c) formularz cenowy - załącznik nr 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: upust rynkowy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach