Przetargi.pl
DBP.272.1.01.2016 Zamówienie na świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasto Zakopane oraz jednostek organizacyjnych.

DB PATRON sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Grunwaldzka 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 547 37 87 , fax. 18 547 37 97
  • Data zamieszczenia: 2016-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DB PATRON sp.z o.o.
    ul. Grunwaldzka 10 10
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 547 37 87, fax. 18 547 37 97
    REGON: 12300246900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pełnomocnik Gminy Miasta Zakopane

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DBP.272.1.01.2016 Zamówienie na świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasto Zakopane oraz jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie zostało podzielone na trzy wyszczególnione poniżej części. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub dowolnie przez siebie wybrane. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych usług kompleksowego ubezpieczenia w okresie od 10 lutego 2016 r. do 9 lutego 2019 r. określonych szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ, których przedmiotem jest w szczególności: Część 1 Zamówienia - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, - ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Część 2 Zamówienia Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów będących własnością bądź użytkowanych przez Zamawiającego: - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym Zielona Karta, - ubezpieczenie Auto-casco, - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, - ubezpieczenie Assistance. Część 3 Zamówienia - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych, - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników imprez kulturalnych, sportowych i sportowo-rekreacyjnych, - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków wolontariuszy biorących udział przy organizacji imprez rekreacyjno-sportowych i sportowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 655100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Klauzule fakultatywne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dbpatron.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach