UNIWERSYTET OPOLSKI ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Plac Mikołaja Kopernika 11
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET OPOLSKI
Plac Mikołaja Kopernika 11
45-040 Opole, woj. opolskie
REGON: 000001382 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
[D/16/2023/B] Zakup sprzętu rolniczego niezbędnego do realizacji agendy badawczej projektu unijnego Międzynarodowe Centrum Badawczo – Rozwojowe UO (...) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Część nr 1: Zakup i dostawa pługu do orania 2 – skibowego, brony 1 polowej, przyczepki z wywrotem, glebogryzarki oraz kultywatora.2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz dokona innych czynności wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w terminie określonym w pkt. 3.3. Wykonanie przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 20.06.2023 r. W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków zewnętrznych, tj. z projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2014-2020 Działanie 1.2 Infrastruktura B+R umowa nr RPOP.01.02.00-16-0001/17 z dnia 31.01.2018 r. „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie" - w przypadku niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w terminie, o którym mowa w pkt. 3 Zamawiający odstąpi od (przyszłej) umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania dodatkowego terminu na jego wykonanie, gdyż wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w pkt. 3, uniemożliwia jego finansowanie z wskazanych wyżej środków zewnętrznych, a Zamawiający nie ma możliwości samodzielnego sfinansowania przedmiotu zamówienia (umowy), tym samym wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w ust. 1 nie ma dla Zamawiającego znaczenia ze względu na zamierzony cel niniejszego zamówienia.4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.1 do SWZ1. Część nr 2: Zakup i dostawa agregatu uprawowego oraz siewnika 2-rzędowego.2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz dokona innych czynności wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w terminie określonym w pkt. 3.3. Wykonanie przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 20.06.2023 r. W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków zewnętrznych, tj. z projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2014-2020 Działanie 1.2 Infrastruktura B+R umowa nr RPOP.01.02.00-16-0001/17 z dnia 31.01.2018 r. „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie" - w przypadku niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w terminie, o którym mowa w pkt. 3 Zamawiający odstąpi od (przyszłej) umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania dodatkowego terminu na jego wykonanie, gdyż wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w pkt. 3, uniemożliwia jego finansowanie z wskazanych wyżej środków zewnętrznych, a Zamawiający nie ma możliwości samodzielnego sfinansowania przedmiotu zamówienia (umowy), tym samym wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w ust. 1 nie ma dla Zamawiającego znaczenia ze względu na zamierzony cel niniejszego zamówienia.4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.2 do SWZ1. Część nr 4: Zakup i dostawa narzędzi tnących.2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz dokona innych czynności wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w terminie określonym w pkt. 3.3. Wykonanie przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 20.06.2023 r. W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków zewnętrznych, tj. z projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2014-2020 Działanie 1.2 Infrastruktura B+R umowa nr RPOP.01.02.00-16-0001/17 z dnia 31.01.2018 r. „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie" - w przypadku niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w terminie, o którym mowa w pkt. 3 Zamawiający odstąpi od (przyszłej) umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania dodatkowego terminu na jego wykonanie, gdyż wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w pkt. 3, uniemożliwia jego finansowanie z wskazanych wyżej środków zewnętrznych, a Zamawiający nie ma możliwości samodzielnego sfinansowania przedmiotu zamówienia (umowy), tym samym wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w ust. 1 nie ma dla Zamawiającego znaczenia ze względu na zamierzony cel niniejszego zamówienia.4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.4 do SWZ1. Część nr 5: Zakup i dostawa narzędzi drobnych.2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz dokona innych czynności wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w terminie określonym w pkt. 3.3. Wykonanie przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 20.06.2023 r. W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków zewnętrznych, tj. z projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2014-2020 Działanie 1.2 Infrastruktura B+R umowa nr RPOP.01.02.00-16-0001/17 z dnia 31.01.2018 r. „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie" - w przypadku niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w terminie, o którym mowa w pkt. 3 Zamawiający odstąpi od (przyszłej) umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania dodatkowego terminu na jego wykonanie, gdyż wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w pkt. 3, uniemożliwia jego finansowanie z wskazanych wyżej środków zewnętrznych, a Zamawiający nie ma możliwości samodzielnego sfinansowania przedmiotu zamówienia (umowy), tym samym wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w ust. 1 nie ma dla Zamawiającego znaczenia ze względu na zamierzony cel niniejszego zamówienia.4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.5 do SWZ1. Część nr 8: Zakup i dostawa myjki wysokociśnieniowej.2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz dokona innych czynności wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w terminie określonym w pkt. 3.3. Wykonanie przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 20.06.2023 r. W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków zewnętrznych, tj. z projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2014-2020 Działanie 1.2 Infrastruktura B+R umowa nr RPOP.01.02.00-16-0001/17 z dnia 31.01.2018 r. „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie" - w przypadku niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w terminie, o którym mowa w pkt. 3 Zamawiający odstąpi od (przyszłej) umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania dodatkowego terminu na jego wykonanie, gdyż wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w pkt. 3, uniemożliwia jego finansowanie z wskazanych wyżej środków zewnętrznych, a Zamawiający nie ma możliwości samodzielnego sfinansowania przedmiotu zamówienia (umowy), tym samym wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w ust. 1 nie ma dla Zamawiającego znaczenia ze względu na zamierzony cel niniejszego zamówienia.4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.8 do SWZ1. Część nr 9: Zakup i dostawa hodowlarek drewnianych2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz dokona innych czynności wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w terminie określonym w pkt. 3.3. Wykonanie przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 20.06.2023 r. W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków zewnętrznych, tj. z projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2014-2020 Działanie 1.2 Infrastruktura B+R umowa nr RPOP.01.02.00-16-0001/17 z dnia 31.01.2018 r. „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie" - w przypadku niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w terminie, o którym mowa w pkt. 3 Zamawiający odstąpi od (przyszłej) umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania dodatkowego terminu na jego wykonanie, gdyż wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w pkt. 3, uniemożliwia jego finansowanie z wskazanych wyżej środków zewnętrznych, a Zamawiający nie ma możliwości samodzielnego sfinansowania przedmiotu zamówienia (umowy), tym samym wykonanie przedmiotu zamówienia (umowy) po terminie, o którym mowa w ust. 1 nie ma dla Zamawiającego znaczenia ze względu na zamierzony cel niniejszego zamówienia.4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.9 do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- [D/16/2023/B] Zakup sprzętu rolniczego niezbędnego do realizacji agendy badawczej projektu unijnego Międzynarodowe Centrum Badawczo – Rozwojowe UO (...)
Dodano: 2023-06-20 - [D/16/2023] Zakup sprzętu rolniczego niezbędnego do realizacji agendy badawczej projektu unijnego Międzynarodowe Centrum Badawczo – Rozwojowe UO (...)
Dodano: 2023-04-19 - Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z przyczepą, przystosowanych i przeznaczonych do szkolenia na kategorię T prawa jazdy
Dodano: 2020-12-10 - Zakup siewnika do poletkowania i agregatu uprawowo siewnego
Dodano: 2017-10-20 - Dostawa kombajnu zbożowego dla OODR.
Dodano: 2017-10-18 - Zakup siewnika do poletkowania i agregatu uprawowo siewnego
Dodano: 2017-10-11