Przetargi.pl
D25M/252/10-24rj/16 Przetarg nieograniczony na wyroby medyczne i produkty lecznicze do leczenia nerkozastępczego z antykoagulacją cytrynianową

Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
    ul. Powstania Styczniowego 1 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalegdynia.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spólka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    D25M/252/10-24rj/16 Przetarg nieograniczony na wyroby medyczne i produkty lecznicze do leczenia nerkozastępczego z antykoagulacją cytrynianową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych do leczenia nerkozastępczego z antykoagulacją cytrynianową, których opis, wymagania techniczne, szacunkową ilość i asortyment określa szczegółowo Załącznik nr 1a do SIWZ - formularz cenowy. 2. Określone w załączniku nr 1a do SIWZ (formularz cenowy) ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od ilości przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przesłanek, określone w załączniku nr 1a szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala, są one wartościami maksymalnymi zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości wyrobów medycznych i produktów leczniczych, Zamawiający wykorzysta 75% ilości asortymentu określonej w zamówieniu. Pozostałe 25% ilości wyrobów medycznych i produktów leczniczych określonych w zamówieniu Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby (opcja). Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 3. Zamawiający ustalił szacunkową ilość asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia. Ilość asortymentu objęta zamówieniem może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 25%, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie zostanie przekroczona. 4. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 5. W przypadku zaoferowania wyrobu medycznego czy produktu leczniczego, który występuje na rynku w innej ilości sztuk w opakowaniu niż umieszczony w SIWZ, Wykonawca winien przeliczyć ogólne, wymagane w SIWZ (w formularz cenowym) ilości wyrobów medycznych lub produktów leczniczych na odpowiednią ilość opakowań, które zawierają odmienną od wskazanej w SIWZ ilość, zachowując oczywiście wymaganą ilość wyrobu medycznego lub produktu leczniczego, w razie potrzeby ilość opakowań należy zaokrąglić w górę. 6. Maksymalny termin dostarczenia wyrobu medycznego i produktu leczniczego wynosi : przy dostawie pilnej 48 godz. licząc od momentu zgłoszenia zamówienia, przy dostawie zwykłej 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 7. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, nie będący przedmiotem praw osób trzecich oraz spełniać wszystkie parametry i wymagania określone w załączniku nr 1a do SIWZ i musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., poz. 679 z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331815203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia: dostawy pilne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalegdynia.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach