Przetargi.pl
D10.251.7.D.2015 Wykonanie systemu parkingowego na terenie Szpitala im. Św. Wojciecha w Gdańsku

Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 1-6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40 , fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
  • Data zamieszczenia: 2015-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Nowe Ogrody 1-6 1-6
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
    REGON: 22196438500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    D10.251.7.D.2015 Wykonanie systemu parkingowego na terenie Szpitala im. Św. Wojciecha w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie bezobsługowego systemu płatnych miejsc parkingowych wraz z zakupem, instalacją i uruchomieniem niezbędnych do tego urządzeń oraz wykonaniem wszystkich prac na terenie Szpitala im. Św. Wojciecha. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. wykonanie: A: 3 wjazdów 1. dwa wjazdy na parkingi o szerokości 2,5m 2. jeden wjazd na teren szpitala z funkcją drogi pożarowej o szerokości 5 m ( szlaban składający się z dwóch oddzielnych ramion o długości 2,5 m każde) B: 3 wyjazdów 1. dwa wyjazdy o szerokości 2,5 m, usytuowane w innych miejscach niż wjazdy na parkingi 2. jeden wyjazd z terenu szpitala przez szlaban wjazdowy A.2 C: okablowania elektrycznego i okablowania sterującego wszystkich urządzeń systemu parkingowego D: zakup, dostawę wraz z instalacją serwera i stanowiska administratora obsługiwanego przez pracownika Zamawiającego, dwa oddzielne komputery, E: instalację w Punkcie Informacyjnym na holu głównym szpitala systemu interkom współpracującego z interkomami zainstalowanymi przy wjazdach i wyjazdach z wszystkich parkingów. F: instalację dwóch kas automatycznych ustawionych w hollu głównym szpitala i w poczekalni SOR G: instalację sześciu zewnętrznych kamer IP Full HD. Instalacja kamer zewnętrznych na stalowych słupach, zabezpieczonych antykorozyjnie o wysokości ok. 3,5 m w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. H: instalację cyfrowego rejestratora zdarzeń umożliwiającego zapis obrazu z min 8 kamer w rozdzielczości HD z archiwizacją zdarzeń wynoszącą minimum 14 dni, który ma funkcję po okresie 14 dni automatycznego nadpisywania nowych zdarzeń, I: instalację dwóch automatów biletowych wjazdowych do wydawania biletów wyposażonych w czytniki kart zbliżeniowych oraz dwóch czytników biletów wyjazdowych wyposażonych w czytniki kart zbliżeniowych. J: instalację jednego automatu wjazdowego i jednego wyjazdowego wyposażonych tylko w czytniki kart zbliżeniowych K: montaż sześciu szlabanów hydraulicznych L: instalację urządzenia radiowego sterowanego pilotem o zasięgu min 15 m, które umożliwi otwarcie szlabanów wjazdu i wyjazdu z terenu szpitala przy pomocy pilota z kabiny podjeżdżającego samochodu. Wykonawca dostarczy 200 sztuk zaprogramowanych pilotów wraz z bateriami. Szlaban po przejeździe samochodu powinien zamknąć się automatycznie w czasie uniemożliwiającym przejazd następnego samochodu. M: montaż pętli indukcyjnych ukrytych w nawierzchni jezdni. Pętle sprawdzają obecność pojazdu (pętle obecności) oraz zamykają szlaban (pętle przejazdu). Dodatkowo sygnały z pętli indukcyjnych potwierdzają faktyczny przejazd pojazdu oraz rozpoznają kierunek przejazdu. O: Wykonania wyjazdu z parkingu na ulicę Powstańców Wielkopolskich (drogowego połączenia ulicy z parkingiem) w miejscu zgodnie z uzyskanym zezwoleniem. N: W zakresie Umowy jest uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień oraz akceptacji Zamawiającego, pozyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń oraz wykonanie zgłoszeń i uzgodnień wymaganych przez ustawę prawo budowlane, wykonanie projektów budowlanych wyjazdu z parkingu na ulicę Powstańców Wielkopolskich oraz projektów wewnętrznej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i pozwoleń właściwych organów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349963008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 PLN. 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr konta: 18 1440 1101 0000 0000 1114 3938 Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia dokonanego przelewu należy dołączyć do oferty. 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.copernicus.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach