Przetargi.pl
CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 18 WOG W WEJHEROWIE

18 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1251621 , fax. 26 1251787
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Jana III Sobieskiego 277
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 26 1251621, fax. 26 1251787
    REGON: 222106502
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 18 WOG W WEJHEROWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na czyszczeniu urządzeń sozotechnicznych w kompleksach administrowanych przez 18 WOG w Wejherowie, w podziale na trzy zadania: ZADANIE I - czyszczenie urządzeń sozotechnicznych w kompleksach 4133 Wejherowo, 5908 Wejherowo, 7906 Łężyce, 8636 Rozewie, 4181 Rozewie, 4610 Łebcz/Władysławowo ZADANIE II - czyszczenie urządzeń sozotechnicznych w kompleksach 4630 Rzucewo/ Osłonino, 4033 Gdynia Grabówek, 6033 Gdynia Babie Doły ZADANIE III - czyszczenie urządzeń sozotechnicznych w kompleksie 6068 Siemirowice 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 oraz 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90913100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - zadanie I – 6000, 00 zł - zadanie II – 7000,00 zł - zadanie III – 4000,00 zł Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 80 1010 1140 0195 5213 9120 1000. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Brak wadium na w/w koncie do dnia i godziny składania ofert spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium zostanie zatrzymane w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 oraz zwrócone w przypadkach określonych w art. 46 ust 1 ÷ 4 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: ZADANIE I • zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (będących przedmiotem zamówienia) wydane przez właściwy organ administracji publicznej lub wpis do rejestru marszałka województwa, właściwy ze względu na miejsce wykonywania działalności zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992), ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2017 r. poz. 1289 z późn. zm.). • zezwolenie na przetwarzanie odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992) lub ważną umowę z firmą świadczącą usługi unieszkodliwiania odpadów z grupy: - 13 05 (odpady z odwadniania olejów w separatorach) o kodzie: 13 05 01*, 13 05 02*, 13 05 06*, 13 05 07*, 13 05 08*, - 19 08 (odpady z oczyszczalni ścieków nieujęte w innych grupach) o kodzie: 19 08 05, 19 08 09, 19 08 99, - 19 09 (odpady z uzdatniania wody pitnej) o kodzie: 19 09 01, 19 09 02, 19 09 99, - 20 03 (inne odpady komunalne) o kodzie: 20 03 06. ZADANIE II • zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (będących przedmiotem zamówienia) wydane przez właściwy organ administracji publicznej lub wpis do rejestru marszałka województwa, właściwy ze względu na miejsce wykonywania działalności zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992), ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2017 r. poz. 1289 z późn. zm.). • zezwolenie na przetwarzanie odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992) lub ważną umowę z firmą świadczącą usługi unieszkodliwiania odpadów z grupy: - 13 05 (odpady z odwadniania olejów w separatorach) o kodzie: 13 05 01*, 13 05 02*, 13 05 06*, 13 05 07*, 13 05 08*, - 19 08 (odpady z oczyszczalni ścieków nieujęte w innych grupach) o kodzie: 19 08 05, 19 08 09, 19 08 99, - 19 09 (odpady z uzdatniania wody pitnej) o kodzie: 19 09 01, 19 09 02, 19 09 99, - 20 03 (inne odpady komunalne) o kodzie: 20 03 06. ZADANIE III • zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (będących przedmiotem zamówienia) wydane przez właściwy organ administracji publicznej lub wpis do rejestru marszałka województwa, właściwy ze względu na miejsce wykonywania działalności zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992), ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2017 r. poz. 1289 z późn. zm.). • zezwolenie na przetwarzanie odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992) lub ważną umowę z firmą świadczącą usługi unieszkodliwiania odpadów z grupy: - 13 05 (odpady z odwadniania olejów w separatorach) o kodzie: 13 05 01*, 13 05 02*, 13 05 06*, 13 05 07*, 13 05 08*, - 19 08 (odpady z oczyszczalni ścieków nieujęte w innych grupach) o kodzie: 19 08 05, 19 08 09, 19 08 99, - 19 09 (odpady z uzdatniania wody pitnej) o kodzie: 19 09 01, 19 09 02, 19 09 99, - 20 03 (inne odpady komunalne) o kodzie: 20 03 06.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną