Przetargi.pl
Czyszczenie separatorów, osadników i innych urządzeń znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 26 WOG w Zegrzu wraz z odbiorem i utylizacją odpadów powstałych w wyniku świadczenia usługi

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2017-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Czyszczenie separatorów, osadników i innych urządzeń znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 26 WOG w Zegrzu wraz z odbiorem i utylizacją odpadów powstałych w wyniku świadczenia usługi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na czyszczeniu separatorów, osadników lub innych zbiorników z zaolejonych piasków, mieszanin wodno-olejowych, tłuszczów, mieszanin olejów jadalnych, myciu i płukaniu urządzeń, wykonaniu obowiązkowych przeglądów eksploatacyjnych, odbiorze, transporcie i utylizacji powstałych odpadów niebezpiecznych. 2. Zakres usługi obejmuje: 1)wybranie w zależności od specyfikacji urządzenia: zalegających, zaolejonych piasków, mieszanin wodno-olejowych, tłuszczów i mieszanin olejów jadalnych itp., 2)usunięcie odpadów nagromadzonych w urządzeniach powstałych w wyniku czyszczenia; 3)płukanie i mycie separatorów, osadników lub innych zbiorników (w tym również mycie elementów wewnętrznych takich jak: filtry koalescencyjne, pływaki, ściany wewnętrzne itp.) wraz z usunięciem popłuczyn. 4)transport odebranych odpadów do utylizacji z terenu kompleksu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 5)uporządkowania terenu wokół oczyszczonego urządzenia. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach świadczenia usługi przeprowadził przegląd eksploatacyjny zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 1800). Zakres przeglądu powinien obejmować co najmniej: 1)Kontrolę stanu technicznego urządzeń (elementów wyposażenia); 2)Sprawdzenie drożności otworów wylotowych i wlotowych rur kanalizacyjnych; 3)Sprawdzenie urządzeń pod kątem uszkodzeń mechanicznych; 4)Kontrolę działania zasuw; 5)Sprawdzenie szczelności; 6)Sprawdzenie filtrów (ocena stopnia zużycia, kwalifikacja do wymiany) 4.Odpady powstałe podczas wykonywania usługi stanowią własność wykonawcy zgodnie z art. 3, pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016r. poz.1987 z późn. zm.). Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę na pełny etat minimum 1 pracownika, wykonującego pracę przy realizacji niniejszej umowy polegające na czyszczeniu, myciu i wykonaniu przeglądów eksploatacyjnych separatorów tłuszczów, olejów ropopochodnych, odstojników oraz innych urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego, polegającą na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 7.200,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach