Przetargi.pl
Czyszczenie przewodów kominowych oraz czyszczenie kominów od wewnątrz w obiektach administrowanych przez WAK podległe WZI Poznań

Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-967 Poznań, ul. Kościuszki 92/98
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8573323 , fax. 061 8572727, 8572489
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
    ul. Kościuszki 92/98 92/98
    60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8573323, fax. 061 8572727, 8572489
    REGON: 63015300300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Czyszczenie przewodów kominowych oraz czyszczenie kominów od wewnątrz w obiektach administrowanych przez WAK podległe WZI Poznań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Czyszczenie przewodów kominowych oraz czyszczenie kominów od wewnątrz w obiektach administrowanych przez WAK podległe WZI Poznań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747240000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1: 500,00 zł pięćset złotych Zadanie nr 2: 50,00 zł pięćdziesiąt złotych Zadanie nr 3: 150,00 zł sto pięćdziesiąt złotych Zadanie nr 4: 250,00 zł dwieście pięćdziesiąt złotych Zadanie nr 5: 950,00 zł dziewięćset pięćdziesiąt złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa w postępowaniu a nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b Dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym umożliwiającym prawidłowe i terminowe wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia tj: dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim c Wszyscy pracownicy Wykonawcy przewidziani do realizacji zadania nie są karani.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykonawca załączy do formularza ofertowego następujące dokumenty: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. -Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia załącznik nr 3 do SIWZ z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych wraz z następującymi dokumentami : - kopia dyplomu mistrza w rzemiośle kominiarskim - zobowiązanie do współpracy osób nie będących etatowymi pracownikami Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 4) do SIWZ. -jeżeli dotyczy -Oświadczenie że osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie są karane -stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ -Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Zobowiązanie do udostępnienia osób - załącznik nr 7 do SIWZ - jeżeli dotyczy 2. Ponadto do oferty należy załączyć formularz wyceny sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 3. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach