Przetargi.pl
Czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie Powiatu Nowosolskiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Wojska Polskiego 100b
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4585330 , fax. 068 4585330
  • Data zamieszczenia: 2010-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli
    ul. Wojska Polskiego 100b 100b
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 4585330, fax. 068 4585330
    REGON: 97121818700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd-nowasol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie Powiatu Nowosolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie Powiatu Nowosolskiego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o niniejszy opis. 3. Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót. a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z opisem przedmiotu zamówienia i poleceniami Zamawiającego. b) Szczegółową lokalizację wykonywanych robót oraz ich zakres określał będzie każdorazowo Zamawiający. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia polegało będzie w szczególności na wykonaniu n/w czynności: - oczyszczeniu studni rewizyjnych, studzienek ściekowych z przykanalikami oraz kolektorów głównych kanalizacji deszczowej z nieczystości w sposób nie uszkadzający ich konstrukcji, - sprzątnięciu jezdni w obrębie czyszczonej kanalizacji deszczowej, - wywiezieniu nieczystości na składowisko odpadów komunalnych lub oczyszczalnię ścieków oraz poniesienie opłat za zdeponowanie nieczystości. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzenie, organizowanie i oznakowanie robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań w terminie max. 3 dni od daty przyjęcia telefonicznego/pisemnego zlecenia od Zamawiającego. 7. Wykonawca będzie prowadził roboty z zachowaniem przepisów i zasad BHP oraz w sposób nie stwarzający zagrożenia dla ruchu drogowego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania we własnym zakresie i na własny koszt projektu oznakowania prowadzonych robót, uzgodnionego z zarządcą drogi i właściwym komendantem Policji oraz zatwierdzonego w organie zarządzającym ruchem (dla dróg powiatowych jest nim Starosta Powiatu). 9. Wykonawca na obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska, przeciw pożarowe, ruchu drogowego. 10. Sprzęt z obsługą i materiałami eksploatacyjnymi niezbędnymi do wykonania przedmiot zamówienia zapewnia Wykonawca. Minimalne wymagania sprzętowe dotyczące posiadania sprzętu specjalistycznego, które musi spełnić wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia to posiadanie samochodu asenizacyjnego SW (wyciągający) SC, ciśnieniowego z ADR -em do przewożenia ładunków niebezpiecznych. 11. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym stanowiącym Rozdział IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są ostateczne i muszą zawierać wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę w celu wykonania przedmiot zamówienia a w szczególności : - koszty: robocizny, sprzętu, materiałów, paliwa, - koszty: ogólne, ubezpieczeń, podatków, - koszty uzyskania wymaganych zezwoleń i uzgodnień. - zysk Wykonawcy, - koszty składowania odpadów na składowisku odpadów lub oczyszczalni ścieków. 12. Wszystkie materiały oraz narzędzia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza własnym staraniem i na własny koszt Wykonawca. 13. Odbiór robót. a) Wykonane roboty podlegają odbiorowi technicznemu. b) Podstawowym dokumentem odbioru robót jest protokół odbioru sporządzony i potwierdzony wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego. 14. Obliczanie zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie na podstawie rzeczywistej ilości wykonanych robót oraz cen jednostkowych zawartych w Formularzu cenowym stanowiącym Rozdział IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd-nowasol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach