Przetargi.pl
Czyszczenie i monitoring sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasta Rumia w 2010 roku

Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7/204
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6719410 , fax. 058 6796517
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
    ul. Sobieskiego 7/204 7/204
    84-230 Rumia, woj. pomorskie
    tel. 058 6719410, fax. 058 6796517
    REGON: 00052525700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Czyszczenie i monitoring sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasta Rumia w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: a) czyszczenie kanalizacji deszczowej wraz z separatorami, na podstawie comiesięcznego harmonogramu prac, b) przeprowadzania monitoringu kanałów deszczowych na zlecenie Zamawiającego, c) zgłaszania wykrytych nielegalnych miejsc podłączeń sieci sanitarnej do deszczowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904700002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie lub polegają na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, którzy: - zrealizowali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. co najmniej jednego zamówienia (potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie) odpowiadających swoim rodzajem (tj. czyszczeniem sieci kanalizacji deszczowej) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 75.000,00 zł brutto; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym lub polegają na potencjale innych podmiotów oraz dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia lub polegają na zdolnościach finansowych innych podmiotów; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 6) przedstawią badania odbiorowe zgodnie z Polskimi Normami; 7) posiadają zezwolenia w zakresie zbierania i transportu odpadów (zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2010 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z 2001 roku z póź. zm.); 8) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz projekcie umowy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń lub dokumentów, według formuły spełnia/niespełna
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Pzp. 2) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) zezwolenie w zakresie odbierania odpadów komunalnych (zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Dz. U. z 2005 roku, Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) Warunki wymienione w części A pkt 2 i 4, mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast wymagania wymienione w części A pkt 1, 3, 5 i 6 Wykonawcy spełniają łącznie. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień dla kierownictwa robót branży sanitarnej oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, kontraktów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie co najmniej jednego zamówienia polegającego na czyszczeniu sieci kanalizacji deszczowej i wartości nie mniejszej niż 75.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Warunki wymienione w części B Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000 zł. D. Inne dokumenty i oświadczenia: - wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami wg wzoru określonego w załączniku nr 1; E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w części A, B, C i D.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rumia.eu (BIP - przetargi aktualne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach