Przetargi.pl
„Czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych – 6 części”

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 60-846 Poznań, ul. Strzelecka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6714005 , fax. 61 8470930
  • Data zamieszczenia: 2017-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań
    ul. Strzelecka 49
    60-846 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6714005, fax. 61 8470930
    REGON: 1581306500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych – 6 części”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych i czopuchów wraz z usunięciem i wywiezieniem zanieczyszczeń zgodnie z Ustawą o odpadach (Dz.U. z dnia 8 stycznia 2013 r., poz.21). Usługa dotyczy budynków zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań i administrowanych przez Punkty Obsługi Klientów (1-6). Szczegółowe zestawienie nieruchomości, na których winna być wykonana usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części wg Punktów Obsługi Klientów. Dodatkowo każda z części została podzielona na zadania z uwagi na częstotliwości wykonania usługi i jej zakres: 2.1.Część I – czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 1 (POK1) Zadanie 1– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym – częstotliwość: 4 x w roku, ilość przewodów: 737 szt.; Zadanie 2– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym – częstotliwość: 2 x w roku, ilość przewodów: 146 szt.; Zadanie 3– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów wentylacyjnych w lokalach mieszkalnych i użytkowych – częstotliwość: 1 x w roku, ilość przewodów: 1286 szt. BUDYNKI Z 8 % VAT Nr zadania Częstotliwość czyszczenia Ilość przewodów Zadanie 1 4 x w roku 711 Zadanie 2 2 x w roku 136 Zadanie 3 1 x w roku 1154 BUDYNKI Z 23 % VAT Nr zadania Częstotliwość czyszczenia Ilość przewodów Zadanie 1 4 x w roku 26 Zadanie 2 2 x w roku 10 Zadanie 3 1 x w roku 132 2.2.Część II – czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 2 (POK2) Zadanie 1– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym –częstotliwość: 4 x w roku, ilość przewodów: 875 szt.; Zadanie 2– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym – częstotliwość: 2 x w roku, ilość przewodów: 339 szt.; Zadanie 3– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów wentylacyjnych w lokalach mieszkalnych i użytkowych – częstotliwość: 1 x w roku, ilość przewodów: 7062 szt. BUDYNKI Z 8 % VAT Rodzaj przewodów Częstotliwość czyszczenia Ilość przewodów Zadanie 1 4 x w roku 856 Zadanie 2 2 x w roku 295 Zadanie 3 1 x w roku 4544 BUDYNKI Z 23 % VAT Rodzaj przewodów Częstotliwość czyszczenia Ilość przewodów Zadanie 1 4 x w roku 19 Zadanie 2 2 x w roku 44 Zadanie 3 1 x w roku 2518 2.3.Część III – czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 3 (POK3) Zadanie 1– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym – częstotliwość: 4 x w roku, ilość przewodów: 256 szt.; Zadanie 2– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym – częstotliwość: 2 x w roku, ilość przewodów: 260 szt.; Zadanie 3– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów wentylacyjnych w lokalach mieszkalnych i użytkowych – częstotliwość: 1 x w roku, ilość przewodów: 807 szt. BUDYNKI Z 8 % VAT Rodzaj przewodów Częstotliwość czyszczenia Ilość przewodów Zadanie 1 4 x w roku 255 Zadanie 2 2 x w roku 249 Zadanie 3 1 x w roku 722 BUDYNKI Z 23 % VAT Rodzaj przewodów Częstotliwość czyszczenia Ilość przewodów Zadanie 1 4 x w roku 1 Zadanie 2 2 x w roku 11 Zadanie 3 1 x w roku 85 2.4.Część IV – czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 4 (POK4) Zadanie 1– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym – częstotliwość: 4 x w roku, ilość przewodów: 1074 szt.; Zadanie 2– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym – częstotliwość: 2 x w roku, ilość przewodów: 266 szt.; Zadanie 3– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów wentylacyjnych w lokalach mieszkalnych i użytkowych – częstotliwość: 1 x w roku, ilość przewodów: 1545 szt. BUDYNKI Z 8 % VAT Rodzaj przewodów Częstotliwość czyszczenia Ilość przewodów Zadanie 1 4 x w roku 1068 Zadanie 2 2 x w roku 263 Zadanie 3 1 x w roku 1495 BUDYNKI Z 23 % VAT Rodzaj przewodów Częstotliwość czyszczenia Ilość przewodów Zadanie 1 4 x w roku 6 Zadanie 2 2 x w roku 3 Zadanie 3 1 x w roku 50 2.5.Część V – czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 5 (POK5) Zadanie 1– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym – częstotliwość: 4 x w roku, ilość przewodów: 358 szt.; Zadanie 2– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym – częstotliwość: 2 x w roku, ilość przewodów: 167 szt.; Zadanie 3– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów wentylacyjnych w lokalach mieszkalnych i użytkowych – częstotliwość: 1 x w roku, ilość przewodów: 564 szt. BUDYNKI Z 8 % VAT Rodzaj przewodów Częstotliwość czyszczenia Ilość przewodów Zadanie 1 4 x w roku 343 Zadanie 2 2 x w roku 166 Zadanie 3 1 x w roku 464 BUDYNKI Z 23 % VAT Rodzaj przewodów Częstotliwość czyszczenia Ilość przewodów Zadanie 1 4 x w roku 15 Zadanie 2 2 x w roku 1 Zadanie 3 1 x w roku 100 2.6.Część VI – czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 6 (POK6) Zadanie 1– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym – częstotliwość: 4 x w roku, ilość przewodów: 67 szt.; Zadanie 2– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym – częstotliwość: 2 x w roku, ilość przewodów: 24 szt.; Zadanie 3– usługa czyszczenia i konserwacji przewodów wentylacyjnych w lokalach mieszkalnych i użytkowych – częstotliwość: 1 x w roku, ilość przewodów: 518 szt. BUDYNKI Z 8 % VAT Rodzaj przewodów Częstotliwość czyszczenia Ilość przewodów Zadanie 1 4 x w roku 67 Zadanie 2 2 x w roku 16 Zadanie 3 1 x w roku 117 BUDYNKI Z 23 % VAT Rodzaj przewodów Częstotliwość czyszczenia Ilość przewodów Zadanie 1 4 x w roku 0 Zadanie 2 2 x w roku 8 Zadanie 3 1 x w roku 401 3.Okresowe czyszczenie Wykonawca winien wykonać zgodnie z rozdziałem 7 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719). 4.Każdorazową czynność czyszczenia i konserwacji Wykonawca potwierdza wystawieniem Zaświadczenia (wzór Zaświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 5.Zaświadczenie, o którym mowa w pkt 3.4. SIWZ winno być podpisane przez osobę dokonującą czynności czyszczenia i konserwacji oraz potwierdzone przez osobę wydającą klucze do wyłazu dachowego, albo przez osobę udostępniającą pomieszczenia z wyczystki kominowymi, w którym przeprowadzono czyszczenie i konserwację przewodów kominowych. Dodatkowo Zaświadczenie winno być opatrzone datą jego wystawienia i pieczątką pracownika Wykonawcy lub Wykonawcy. 6.Zestawienie adresowe nieruchomości, na których zostały wykonane prace czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych wraz z załączonymi Zaświadczeniami, Wykonawca zobowiązany jest złożyć do właściwego Punktu Obsługi Klientów (POK) w terminie 7 dni od wykonania usługi. 7.Zamawiający w terminie do 14 dni zweryfikuje zgodność przedłożonego Zestawienia i załączonych Zaświadczeń z harmonogramem prac zatwierdzonym przez Zamawiającego. Zatwierdzenie Zestawienia stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 8.Do zadań w zakresie wykonywanych usług należy ponadto: 8.1.złożenie w siedzibie właściwego Punktu Obsługi Klientów harmonogramu prac, nie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem czynności, o których mowa w pkt 3.8.4. SIWZ (nie dotyczy pierwszego czyszczenia objętego zadaniem 1, o którym mowa w pkt 3.8.3 SIWZ). 8.2.przeprowadzenie czynności czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych zgodnie ze złożonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Punkt Obsługi Klientów harmonogramem prac. 8.3.w przypadku pierwszego czyszczenia przewodów kominowych, które należy wykonać niezwłocznie po zawarciu umowy (zadanie 1 - przewody dymowe i spalinowe od palenisk opalane paliwem stałym) należy powiadomić najemców lokali mieszkalnych i użytkowych o terminie przeprowadzenia czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych, aby mogli zabezpieczyć otwory wentylacyjne na czas przeprowadzania usługi. Powiadomienie winno nastąpić poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym dla najemców np. przy wejściu na klatkę schodową lub tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia. Zawiadomienie należy wywiesić z wyprzedzeniem 1-2 dniowym. Wykonawca zobowiązany jest wykonać fotografię, umieszczonego w ten sposób zawiadomienia. Z fotografii musi wynikać, że została wykonana a zawiadomienie zostało wywieszone w danej nieruchomości i lokalu, którego dotyczy zawiadomienie o kontroli. Fotografia nie może budzić wątpliwości Zamawiającego, co do sposobu i miejsca jej wykonania; 8.4.powiadomienie najemców lokali mieszkalnych i użytkowych o terminie przeprowadzenia czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych, aby mogli zabezpieczyć otwory wentylacyjne na czas przeprowadzania usługi. Powiadomienie winno nastąpić poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym dla najemców np. przy wejściu na klatkę schodową lub tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia. Zawiadomienie należy wywiesić z wyprzedzeniem co najmniej 7-dniowym (nie dotyczy pierwszego czyszczenia przewodów objętych zadaniem 1). Wykonawca zobowiązany jest wykonać fotografię, umieszczonego w ten sposób zawiadomienia. Z fotografii musi wynikać, że została wykonana a zawiadomienie zostało wywieszone w danej nieruchomości i lokalu, którego dotyczy zawiadomienie o kontroli. Fotografia nie może budzić wątpliwości Zamawiającego, co do sposobu i miejsca jej wykonania; 8.5.wszystkie dowody takie jak: zdjęcia zawiadomień umieszczonych w miejscach publicznie dostępnych, świadczące o skutecznym zawiadomieniu najemców o terminie przeprowadzenia czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych należy dołączyć do dokumentów dotyczących przeprowadzenia czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych. Zdjęcia zawiadomień winny być uporządkowane w katalogi lub opisane w taki sposób aby analizujący je pracownik Zamawiającego nie miał wątpliwości jakiego budynku i którego terminu wyznaczonego do czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych dotyczą. Zamawiający nie udostępnia aparatów niezbędnych do sporządzenia dokumentacji fotograficznej. 9.Szczegółowy wykaz nieruchomości wraz z ilością przewodów stanowi załącznik nr 6 do SIWZ oraz załącznik nr 1 do każdego wzoru umowy. 10.Na każdym etapie wykonania zamówienia Zamawiający ma prawo do weryfikacji rzetelności wykonania zamówienia. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w wykonywaniu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wskazanych przez Zamawiającego nieprawidłowości niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 24 godzin od otrzymanego od Zamawiającego zgłoszenia o nieprawidłowościach. 11.Konieczność usunięcia nieprawidłowości w wykonywaniu zamówienia zgłaszana będzie przez Zamawiającego każdorazowo na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail lub nr faks. 12.Zgłoszenie konieczności usunięcia nieprawidłowości zostanie uznane przez Zamawiającego za doręczone w przypadku otrzymania raportu z doręczenia (lub wyświetlenia) wiadomości e-mail lub raportu z urządzenia faks. 13.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ. 14.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90915000-4 – Usługi czyszczenia pieców i kominów. 15.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części zamówienia. Oferta Wykonawcy może być złożona na jedną lub więcej części. Zamawiający wymaga składania ofert na wszystkie zadania dotyczące części zamówienia, na którą składana jest oferta. Jeżeli Wykonawca nie złoży oferty na wszystkie zadania w ramach części zamówienia której dotyczy składana oferta, to taka oferta w toku postępowania zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ. 15.1.W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, każda z części w toku postępowania przetargowego oceniana będzie odrębnie. 15.2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: 15.2.1. Część I– czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 1 (POK1) – zgodnie z zapisami pkt 3.2.1.SIWZ. 15.2.2. Część II– czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 2 (POK2) – zgodnie z zapisami pkt 3.2.2.SIWZ. 15.2.3. Część III– czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 3 (POK3) – zgodnie z zapisami pkt 3.2.3.SIWZ. 15.2.4. Część IV– czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 4 (POK4) – zgodnie z zapisami pkt 3.2.4.SIWZ. 15.2.5. Część V– czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 5 (POK5) – zgodnie z zapisami pkt 3.2.5.SIWZ. 15.2.6. Część VI– czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 6 (POK6) – zgodnie z zapisami pkt 3.2.6. SIWZ. 16.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Ustawy, w wysokości 5% wartości zamówienia podstawowego. 18.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z realizacją zamówienia. 19.Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Na podstawie art. 29 ust.3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, przynajmniej dwóch osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy, w tym w szczególności wykonujących czynności czyszczenia przewodów kominowych, Sposób dokumentowania: Zgodnie z §3 istotnych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu tych osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę, a następnie na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia wykazu wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę i niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez wykonawcę faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90915000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach