Przetargi.pl
Czyszczenie i konserwacja dwóch osadników IMHOFFA i dwóch pisakowników II

Szpital Specjalistyczny w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2106207 , fax. (067) 212 40 85
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Pile
    ul. Rydygiera 1 1
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2106207, fax. (067) 212 40 85
    REGON: 00126182000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Czyszczenie i konserwacja dwóch osadników IMHOFFA i dwóch pisakowników II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Czyszczenie i konserwacja dwóch sztuk osadników IMHOFFA typ OI 5,5 oraz czyszczenie dwóch piaskowników, czyszczenie 25 sztuk studzienek chłonnych bez dna ? 1000 mm i czyszczenie 125 metrów drenażu rozsączającego z rur perforowanych ? 300 mm. 1)W przypadku czyszczenia i konserwacji dwóch sztuk osadników IMHOFFA typ OI 5,5: a)wydobycie osadu, b)czyszczenie, konserwacja i malowanie części metalowych w tym między innymi płaszcza koryta przelewowego, koryto przelewowe, deflektor, rurę spustową osadu, barierkę ochronna i pomost, bramę wjazdową itp. oraz ściany osadników zarówno wewnątrz jak i zewnątrz do poziomu ziemi, c)czyszczenie komory dolotowej i wylotowej d)wycinka dziko rosnących krzaków z koszeniem trawy na terenie osadników e)uporządkowanie terenu i wywóz powstałych odpadów f)uruchomienie osadników i wykonanie badań laboratoryjnych w zakresie BZT, ChZT-Cr, azot ogólny kjeldahla, fosfor ogólny, odczyn PH, chlorki, zawiesinę ogólną i bakterie grupy coli potwierdzających prawidłową ich pracę, oraz spełniających Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006r w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi. 2)W przypadku czyszczenia dwóch piaskowników, czyszczenia 25 sztuk studzienek chłonnych bez dna ? 1000 mm i czyszczenia125 metrów drenażu rozsączającego z rur perforowanych ? 300 mm: a)wydobycie osadu, b)konserwacja 2 szt. łapaczy tłuszczu, c)udrożnienie 5 szt. kolektorów wraz z wydobyciem osadu, d)czyszczenie 25 szt. studni chłonnych, 1 szt. komory wlotowej i 1 szt. komory wylotowej z wydobyciem osadu, wywóz powstałych odpadów e)odchwaszczenie piaskowników i drogi wewnętrznej z uzupełnieniem ubytków, f)malowanie furtki i bramy wjazdowej na teren, g)wycięcie dziko rosnących krzewów i koszenie trawy z terenu piaskowników i pasów technologicznych, h)badanie laboratoryjne wód opadowych po oczyszczeniu w piaskownikach w zakresie zawiesiny ogólnej oraz związki ropopochodne celem potwierdzenia prawidłowej ich pracy, II.1 Dane techniczne osadników IMHOFFA: a)średnica 5,5 m b)średnia głębokość 8,2 m c)średnia czynna pojemność koryta przepływowego - 28,3 m3 d)średnia czynna pojemność komory fermentacyjnej - 115,1 m3 e)przewidywana objętość osadu - 230 m3 II.2 Dane techniczne piaskowników: a)długość - 38,40 m b)szerokość - 9,4 m c)głębokość - 2,10 m d)kształt - trapez, dwa bliźniacze zbiorniki, e)obszar ogrodzonego piaskownika - 82,5 x33,0m f)ilości kolektorów - 5 szt., g)średnica rur perforowanych - 300 mm, h)średnica studni chłonnych - 1000 mm, i)ilość studni chłonnych - 25 szt., j)szerokość pasa technologicznego - 12,30m, k)przewidywana objętość osadu w piaskownikach 15m3 x 2 szt. = 30 m3 l)przewidywana objętość osadu z instalacji rozsączającej - 5 m3 UWAGA: Wszystkie prace związane z w/w zadaniem należy wykonać przestrzegając Ustawę Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. Nr 62 z 20 czerwca 2001r z późn. zm. oraz z Ustawą o Odpadach (Dz. U. nr 62 z 20 czerwca 2001r z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykinawcy którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) koncesję lub zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu stanowiącym integralna jej cześć). 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu stanowiącym integralna jej cześć). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o przedstawione powyżej dokumenty, według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (teks jednolity Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Uwaga: Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów w celu sprawdzenia ich wiarygodności. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw albo, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ust.2 ustawy, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców powinien oddzielnie spełniać warunki formalne, które dotyczą Wykonawców, a wynikają z przepisów prawa i są określone w SIWZ. W przypadku wygrania postępowania wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu przed podpisaniem umowy umowę konsorcjum. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa niżej wymienione dokumenty: a)dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności, a także dokument wskazujący, że nie wszczęto wobec wykonawcy postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości, oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)dokumenty potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub dokumenty potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenie albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oświadczenie Wykonawcy dot. ww. art. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach