Przetargi.pl
Czyszczenie elewacji w budynku nr 13 i 17

Jednostka Wojskowa 2286 ogłasza przetarg

  • Adres: 45-076 Opole, skr. poczt. 307
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4523701 w. 050 , fax. 077 4523701 w. 800
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2286
    skr. poczt. 307 307
    45-076 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4523701 w. 050, fax. 077 4523701 w. 800
    REGON: 53096904400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Czyszczenie elewacji w budynku nr 13 i 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie w budynkach nr 13 i 17 mycia, oczyszczenia elewacji z alg i glonów, wymiany i konserwacji pokrycia papowego, naprawy i malowania obróbek blacharskich na daszkach wejść do budynków, gzymsach, okapach, parapetach okiennych. Ściany zewnętrzne fasady budynku nr 13 zostały w 2005 r. ocieplone płytami styropianowymi z tynkiem cienko-warstwowym w systemie izolacji ETICS. Po 10 latach eksploatacji na ścianach wystąpiły „naloty” w kolorze zielonkawym i brunatnym. Miejscowe pęknięcia tynku cienko-warstwowego występują pod parapetami blaszanymi. W pozostałych miejscach tynk cienko-warstwowy jest stabilny i przylega do podłoża. Celem naprawy jest oczyszczenie ścian, miejscowa naprawa tynku po wykonaniu mycia, odgrzybienie i zabezpieczenie bezbarwnym preparatem hydrofobowym w celu ochrony mikrobiologicznej budynku, oraz malowanie farbą renowacyjną. Zakres robót w budynku nr 13 obejmuje: • Demontaż osłon anemostatów oraz czerpni powietrza • Mycie wodą fasady z zanieczyszczeń lub wodą z dodatkiem preparatu czyszczącego rozpuszczającego tłuszcz i inne zabrudzenia na ścianach, • Oczyszczenie szczotkami miejsc na elewacji z alg i glonów, • Uzupełnienie ocieplenia po osłonach anemostatów i czerpniach, • Odgrzybienie fasady preparatem grzybobójczym do zwalczania grzybów pleśniowych i glonów, • Gruntowanie i wzmocnienie podłoża preparatem gruntującym, • Malowanie bezbarwnym preparatem silikonowym do hydrofobowej impregnacji fasady budynku, • Malowanie tynków farba renowacyjną w kolorze jasnym na odcinku pomiędzy klatkami schodowymi - szeroki pas (po naprawie elewacji) • Malowanie tynków farbą renowacyjną w kolorze jasnej zieleni, • Czyszczenie, naprawa i malowanie farbami silikonowymi do malowań zewnętrznych gzymsu od spodu, • oczyszczenie parapetów okiennych ze złuszczonej folii ochronnej, • Czyszczenie i zmycie płytek klinkierowych na cokole, • Uzupełnienie ubytków w spoinowaniu płytek klinkierowych spoiną elastyczną wodoodporną, • Gruntowanie podłoża preparatem gruntującym, • Odgrzybienie płytek klinkierowych preparatem grzybobójczym do zwalczania grzybów pleśniowych i glonów, • Malowanie bezbarwnym preparatem silikonowym do hydrofobowej impregnacji płytek klinkierowych na cokole, • Wymiana pokrycia z papy na daszkach wejściowych frontowych z wykonaniem nowej warstwy wyrównawczej, • Czyszczenie, malowanie farbę poliwinylową podkładową i nawierzchniową rur spustowych i obróbek na daszkach wejściowych, • Czyszczenie opaski betonowej wokół budynku, • Uszczelnienie szczelin dylatacyjnych opaski, • Malowanie opaski farbą na beton odporna na mech i warunki atmosferyczne. Zakres robót w budynku nr 17 obejmuje : • Mycie wodą fasady z zanieczyszczeń lub wodą z dodatkiem preparatu czyszczącego i rozpuszczającego tłuszcz i inne zabrudzenia na ścianach, • Oczyszczenie szczotkami miejsc na elewacji z alg i glonów, • Miejscowa naprawa tynku cementowego na elewacji, • Odgrzybienie fasady preparatem grzybobójczym do zwalczania grzybów pleśniowych i glonów, • Gruntowanie i wzmocnienie podłoża preparatem gruntującym, • Malowanie bezbarwnym preparatem silikonowym do hydrofobowej impregnacji fasady budynku, • Malowanie tynku farba renowacyjna w kolorze jasnym zielonym, • Czyszczenie i zmycie płytek klinkierowych na cokole, • Uzupełnienie ubytków w spoinowaniu płytek klinkierowych spoiną elastyczną wodoodporną, • Gruntowanie podłoża preparatem gruntującym, • Odgrzybienie płytek klinkierowych preparatem grzybobójczym do zwalczania grzybów pleśniowych i glonów, • Malowanie bezbarwnym preparatem silikonowym do hydrofobowej impregnacji płytek klinkierowych na cokole, • Rozbiórkę betonowych czapek na kominie wentylacyjnym, • Naprawę tynków zewnętrznych na kominie wentylacyjnym, • Badanie ciągłości galwanicznej siatki zwodów na dachu, • Malowanie farbą silikatową tynków komina, • Konserwacja preparatem bitumicznym połaci dachowej, • Czyszczenie, malowanie farbą chlorokauczukową podkładową i nawierzchniową pasów nadrynnowych na dachu, okapów. Czynności wspólne przy naprawach w budynkach nr 13 i 17 • Oznakowanie tablicami informującymi i zabezpieczenie wejść do budynków, • Oznakowanie, zabezpieczenie instalacji i urządzeń na elewacjach, • Ustawienie w miejscach napraw rusztowań elewacyjnych, • Wygrodzenie taśmą ostrzegawczą stref niebezpiecznych przy rusztowaniach, • Wykonanie w razie konieczności daszków osłonowych nad wejściami do budynków, • Osłonięcie elewacji przed promieniami słonecznymi w miejscach napraw, • Zabezpieczenie folią osłonową okien, drzwi wejściowych, opaski betonowej, trawników i krzewów przy budynku, • Wymianę pokrycia z papy, obróbek blacharskich na płycie wspornikowej zadaszeń wejścia do budynków, • Czyszczenie, naprawa, gruntowanie, malowanie od spodu farbami silikonowymi płyt wspornikowych zadaszeń wejść do budynków, • Uszczelnienie szczelin dylatacyjnych opaski, • Impregnacja powierzchni betonowej opaski, • Malowanie opaski farbą na beton odporną na mech i warunki atmosferyczne, • wywóz gruzu z rozbiórek i innych odpadów na wysypisko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY żąda od WYKONAWCÓW wniesienia wadium w kwocie 2 500,00 zł. 1. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – wówczas wpłata następuje przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr – 31 1010 1401 0011 3713 9120 0000 z dopiskiem: „Czyszczenie elewacji w budynku nr 13 i 17” - 02/ZP/2019 WADIUM; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 Pzp; Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium - oryginał. 4. Zamawiający zwróci wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1 i ust. 2 Pzp – w związku z tym należy do oferty dołączyć informację na jaki numer rachunku bankowego ma być dokonany zwrot. 5. Wykonawca dokonujący wpłaty wadium w formie przelewu dołącza do oferty dowód potwierdzenia wykonania operacji przelewu. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 2 - 5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego – wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ – następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8. Wykonawca, który wniesie wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form o wartości mniejszej niż określona przez Zamawiającego, zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie spełnia wymagań zawartych w ustawie zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 14. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium tylko przez lidera Konsorcjum w imieniu wszystkich uczestników konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Celem potwierdzenia spełniania wszystkich warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu tych warunków o treści odpowiadającej przepisom art. 22 ust. 1 w zw. z art. 25 a oraz 24 Pzp - załącznik nr 1 do SIWZ. Celem potwierdzenia spełniania warunku posiadania ustawowych uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej Wykonawca dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach