Przetargi.pl
„Czysta energia dla budynków użyteczności publicznej w Gminie Ulanów dzięki wykorzystaniu lokalnych instalacji fotowoltaicznych”

Gmina i Miasto Ulanów ogłasza przetarg

  • Adres: 37410 Ulanów, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8763041 w. 32
  • Data zamieszczenia: 2018-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Ulanów
    ul. Rynek 5
    37410 Ulanów, woj. podkarpackie
    tel. 15 8763041 w. 32
    REGON: 83040948800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Czysta energia dla budynków użyteczności publicznej w Gminie Ulanów dzięki wykorzystaniu lokalnych instalacji fotowoltaicznych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Czysta energia dla budynków użyteczności publicznej w Gminie Ulanów dzięki wykorzystaniu lokalnych instalacji fotowoltaicznych” poprzez: - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany i projekty wykonawcze) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń, w tym prawomocnego zgłoszenia wykonywanych prac jeżeli dotyczy oraz pozwolenia na użytkowanie jeśli będą wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz robót budowalno- montażowych instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej na 9 budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Ulanów, - udzieleniu Zamawiającemu gwarancji jakości na całość zrealizowanej inwestycji oraz zapewnienia serwisu i przeglądów technicznych w okresie obowiązującej gwarancji, - w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania rozruchu i pierwszego uruchomienia instalacji oraz przeprowadzenia niezbędnych pomiarów i odbiorów przez przekazaniem instalacji do użytkowania. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsc objętych zamówieniem. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści niniejszej Instrukcji dla Wykonawców „przedmiotem zamówienia” lub „robotą”. Etap 1 : Dokumentacja techniczna : W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, wykonawca sporządzi projekty techniczno-budowlane dla każdej instalacji obejmujące: 1) Projekt wykonawczy (3 egzemplarze w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej), 2) Harmonogram robót budowlanych i przedłożenie go do weryfikacji Zamawiającemu, 3) Uzgodnienie z Zakładem Energetycznym zabezpieczenia różnicowo-prądowego instalacji fotowoltaicznych i urządzeń pomiarowych. Etap 2 : Roboty budowlano-montażowe : 1) Wykonanie robót budowlanych: montażowych instalacyjnych i ogólnobudowlanych, 2) Dobór, dostawa i montaż całej infrastruktury technicznej towarzyszącej, tzn. falowników, paneli, zabezpieczeń prądowych etc., 3) Dobór i dostawa konstrukcji aluminiowych do montażu paneli, 4) Wykonanie zaleceń OSD dotyczących przyłączenia do sieci niskiego napięcia nN na potrzeby pomiaru dwukierunkowego energii elektrycznej, 5) Budowa połączeń kablowych pomiędzy panelami, 6) Instalacja ochrony odgromowej i przepięciowej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, 7) Montaż na konstrukcji wsporczej elektrowni, 8) Budowa przyłącza nN (wewnętrznej kablowej linii zasilającej na trasie rozdzielnia nN PV – złącze kablowe), 9) Przyłączenie elektrowni do wewnętrznych instalacji elektrycznych, 10) Dokonanie prób instalacji i wymaganych pomiarów wielkości elektrycznych, 11) Wykonanie projektu powykonawczego (3 egzemplarze w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej), 12) Wykonanie dokumentacji niezbędnej do przyłączenia odbiorcy do OSD, 13) Dokonanie rozruchu elektrowni, 14) Opracowanie instrukcji obsługi elektrowni i przeszkolenie personelu oraz użytkowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.09.2018 r. do godz. 09:50. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Nr konta 80 9430 1032 4000 0303 2000 0002, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w zakresie spełnienia tego warunku nie stawia szczególnych wymagań,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach