Zarząd Powiatu Grodziskiego ogłasza przetarg
- Adres: 62-065 Grodzisk Wielkopolski, ul. Żwirki i Wigury
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4452500, 4452553 , fax. 614 452 555
- Data zamieszczenia: 2018-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Grodziskiego
ul. Żwirki i Wigury 1
62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 061 4452500, 4452553, fax. 614 452 555
REGON: 63127688300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Częściowy remont ścian piwniczych Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest częściowy remont ścian piwniczych Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w projekcie budowlanym (str. 20, 21, 22, 23, 24, 25 w części architektura – GR_PB_Opis oraz rysunek nr PB/A/02) stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, projekcie wykonawczym (str. 7, 8 w części architektura – GR_PW_Opis oraz rysunek nr PW/A/02) stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ . Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby czynności polegające na wykonywaniu robót budowlanych (prace fizyczne) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia pracowników fizycznych/robotników w ilości co najmniej 3 osób. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy zostały określone w pkt XXI SIWZ i w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Występujące w opracowaniach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie produktów należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne” i nie są one dla Wykonawców wiążące. Przez pojęcie „lub równoważne” zamawiający rozumie zastosowanie i przyjęcie do oferty urządzeń, produktów, materiałów i technologii spełniających wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz istotnych parametrów technicznych i technologicznych założonych w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w dokumentacji technicznej. W przypadku zamiaru wbudowania urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych w opracowaniach, wykonawca również dla wszystkich zmienionych elementów ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, b) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw, c) kosztorys ofertowy, d) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ SZKOŁY NA BIBLIOTEKĘ PUBLICZNĄ W CHODOWIE
Dodano: 2024-07-23 - Budowa kancelarii pojedynczej w leśnictwie Kałkowskie
Dodano: 2024-07-23 - „Budowa małej architektury – utworzenie psiego parku”
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa ulicy Wiśniowej w Sędzinku
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko - ORLIK 2012” przy ul. Ogrodowej 3 w Osiecznej
Dodano: 2024-07-18 - termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
Dodano: 2024-07-15 - Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w rejonie ul. Storczykowej
Dodano: 2024-07-15 - Remont wiatraka - koźlak w Koźminie Wielkopolskim
Dodano: 2024-07-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14