Zespół Szkół Ogólnokształcących ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 7
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6822780 , fax. 085 6822780
- Data zamieszczenia: 2009-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących
ul. Piłsudskiego 7 7
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 085 6822780, fax. 085 6822780
REGON: 05201795100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorzadowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Częściowa wymiana okien w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Hajnówce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Częściowa wymiana okien PCV w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Hajnówce - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211256
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i odpowiednim potencjałem technicznym. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24. ust. 1 oraz ust. 2 ustawy. Posiadają certyfikaty , atesty na użyte materiały oraz gwarancje na wykonane roboty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, (załącznik nr 1) Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 , Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie z ZUS i US o nie zaleganiu w opłacie należnych opłat. Polisę Ubezpieczeniową OC firmy, Wykaz wykonywanych usług o podobnym lub identycznym zakresie w ostatnich 3 latach. (załącznik nr 3) Atesty i certyfikaty. Brak jakiegokolwiek z ww dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie oferty. Kserokopie składanych dokumentów muszą być opatrzone pieczątką i własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, koniecznie z dopiskiem zgodne z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsohajnowka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną