Przetargi.pl
Częściowa rekultywacja czaszy składowiska po stronie zachodniej na terenie składowiska w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120

NOVA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Śniadeckich 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4421200 , fax. 018 4421200 w. 6
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NOVA Sp. z o.o.
    ul. Śniadeckich 14 14
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4421200, fax. 018 4421200 w. 6
    REGON: 49187382200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nova.nowysacz.pl, www.nova-ns.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Częściowa rekultywacja czaszy składowiska po stronie zachodniej na terenie składowiska w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Częściowa rekultywacja czaszy składowiska po stronie zachodniej na terenie składowiska w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120 Opis techniczny przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu częściowej rekultywacji czaszy składowiska po stronie zachodniej o powierzchni nie mniejszej niż 6000 m2 i nie większej niż 8000 m2. Szczegółowy zakres robót określa: a. dokumentacja projektowa z listopada 2000 r. - Aneks do projektu budowlanego rekultywacji: Rekultywacja składowiska wykonany przez Ośrodek Badawczo Rozwojowy Ekologii Miast w Łodzi (projekt budowlany do wglądu w biurze składowiska w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120 od poniedziałku do piątku w godz. 8-14 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym) - załącznik nr 1 do SIWZ. b. przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zastrzega się, że wszystkie tymczasowe obiekty na placu budowy uznane przez Wykonawcę za niezbędne będą realizowane kosztem i staraniem Wykonawcy, bez wynagrodzenia dodatkowego. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach. Roboty dodatkowe będą wykonywane na podstawie protokołu konieczności wykonywania robót dodatkowych i stosownego aneksu do umowy. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca przed ostatecznym określeniem ceny ofertowej, jest zobowiązany do sprawdzenia dokumentacji projektowej, dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przeprowadzenie wizji lokalnej Wykonawca potwierdza stosownym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami oraz obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały w gatunku I oraz posiadać dla nich wymagane prawem świadectwa, atesty i certyfikaty. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz do zapewnienia przestrzegania tych przepisów przez inne osoby uczestniczące w realizacji inwestycji na jego zlecenie. 3. W związku z tym, że wszystkie prace prowadzone będą na czaszy składowiska będącego aktualnie w eksploatacji, należy prowadzić je ze szczególną ostrożnością, by nie doprowadzić do uniemożliwienia przyjmowania na bieżąco odpadów oraz nie doprowadzić do uszkodzenia uszczelnienia czaszy, a tym samym nie dopuścić do przedostania się wód odciekowych do gleby. 4. Wykażą, że posiadają personel techniczny zdolny do wykonania przedmiotowych robót, w szczególności kierownika robót ze stosownymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie elementów chroniących środowisko naturalne. 5. Wykazanie, że posiadają własny sprzęt umożliwiający wykonanie usługi objętej zamówieniem. Sprzęt powinien być sprawny technicznie i powinien zapewniać pełne bezpieczeństwo podczas pracy. 6. Złożone przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale 6 SIWZ będą stanowiły podstawę do oceny spełnienia warunków w postępowaniu, a Zamawiający na podstawie tych dokumentów i oświadczeń dokona oceny. Zamawiający będzie kierował się regułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451123204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu b) poręczeniach bankowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). Wadium w formie przelewu Wykonawca wpłaca na konto Zamawiającego: Kredyt Bank S.A. O/N. Sącz Nr 33 1500 1559 1215 5001 7026 0000 z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania na wykonanie Częściowa rekultywacja czaszy składowiska po stronie zachodniej na terenie składowiska w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120 Zamawiający nie dopuszcza wpłat wadium w swojej kasie. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego - do oferty prosimy załączyć kserokopię przelewu. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 6 a) SIWZ, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy na zał. nr 5 do SIWZ, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 24 ustawy na załączniku nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane od wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia, Uwaga: jeśli powyższy dokument stracił wymaganą ważność: - to musi być wystawiony na nowo przez właściwy organ lub - z urzędową adnotacją tego organu, że przedstawione dane są ważne na dzień potwierdzenia dokumentu przez ten organ. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, żeWykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) dokument potwierdzający roczny obrót finansowy za 2008 r. - przychód nie niższy, niż 10 000 000 (słownie: dziesięć milionów złotych) - należy załączyć poświadczoną kserokopię bilansu oraz rachunku zysków i strat lub deklarację podatkowej za ten okres. e) wykazanie sytuacji finansowej gwarantującej nieprzerwaną realizację zamówienia w okresie umownym (np. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 1.000.000,00 zł) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem składania ofert. f) oświadczenie z art. 22 ustawy p.z.p. - zał. nr 5 do SIWZ, g) oświadczenie z art. 24 ustawy p.z.p.- zał. nr 6 do SIWZ, h) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. i) dokumenty stwierdzające, że kierownicy robót, posiadają wymagane uprawnienia w specjalności: - kierownik robót ze stosownymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie elementów chroniących środowisko naturalne - należy dołączyć kserokopie uprawnień kierowników robót oraz zaświadczenia, potwierdzające ich przynależność do właściwego samorządu zawodowego. Należy również dołączyć uprawnienia operatorów maszyn ciężkich (spycharek, koparek), kierowców, potwierdzone aktualnymi zaświadczeniami. j) wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizowali zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - np. ukształtowanie - makroniwelacja terenu o powierzchni min. 12 000 m2) z podaniem powierzchni, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- załącznik nr 8 do SIWZ. k) wykaz niezbędnego do wykonania, sprawnego technicznie sprzętu, którym bez żadnych ograniczeń dysponuje oraz wykaz praw, które upoważniają Wykonawcę do takiego dysponowana. Niezależnie od tego wymogu Wykonawca powinien być właścicielem co najmniej: - koparki gąsienicowej o poj. łyżki min. 1 m3 , - co najmniej trzy samochody ciężarowe o ład. min. 13 ton - załącznik nr 9 do SIWZ. l) szczegółowy kosztorys ofertowy, określający cenę oferty - sporządzony przy zachowaniu układu, kolejności i w miarę możliwości numerację jak w przedmiarze robót. m) podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rozszerzona rękojmia za wady na okres nie krótszy niż 36 m-cy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nova.nowysacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach