Przetargi.pl
Częściowa rekonstrukcja murów zamku krzyżackiego na Górze Zamkowej w Grudziądzu

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4510233 , fax. (056) 4510233
  • Data zamieszczenia: 2010-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4510233, fax. (056) 4510233
    REGON: 00059692600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Częściowa rekonstrukcja murów zamku krzyżackiego na Górze Zamkowej w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją pn: Stan zachowania, program i kosztorys prac konserwatorskich przy ruinach zamku krzyżackiego w Grudziądzu w części dotyczącej programu prac konserwatorskich przy ruinach zamku krzyżackiego w Grudziądzu stanowiącą Załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i warunkami określonymi przez Kujawsko-Pomorskiego Konserwatora Zabytków w decyzji nr UAB/54/2010 z dnia 22.03.2010r. pozwalającej na prace konserwatorskie przy ruinach murów zamku krzyżackiego na dz. nr 1/2 obr.45 na Górze Zamkowej w Grudziądzu (Załącznik do SIWZ). 2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1)Wstępną dezynfekcję murów. 2.2)Oczyszczenie powierzchni murów ceglanych i kamiennych z powierzchniowych zabrudzeń. 2.3)Odsolenie silnie zasolonych fragmentów murów. 2.4)Strukturalne wzmocnienie cegieł. 2.5)Wzmocnienie zapraw w murach ceglanych. 2.6)Uzupełnienie ubytków w cegłach. 2.7)Uzupełnienie ubytków w zaprawach spoinujących mury ceglane. 2.8)Spoinowanie murów oraz częściowe przemurowanie korony murów. 2.9)Wmurowanie i wymiana cegieł. 2.10)Wykonanie izolacji pionowej. 2.11)Stabilizacja spękań muru oraz fundamentów. 2.12)Konserwacja reliktów kamiennych fundamentów. 3 Zestawienie powierzchni do wykonania prac konserwatorskich stanowi Załącznik do siwz. 4 W ramach realizacji zamówienia do obowiązków wykonawcy należy: Wykonanie dokumentacji opisowej i fotograficznej stanu przed przystąpieniem do realizacji prac, w trakcie i po ich wykonaniu z opisem sposobu wykonania prac umożliwiającej jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności i wykazem zastosowanych materiałów. Dokumentację wykonać w 3 egzemplarzach w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej: w formacie pdf - wszystkie elementy dokumentacji. 5 Charakterystyka obiektu i robót towarzyszących: 5.1) Przeznaczenie: zakłada się na przedmiotowym terenie stworzenie miejsc wypoczynku wraz z komunikacją pieszą. Dostępność do całego obszaru przystosowanego do pełnienia nowych funkcji, będzie możliwa za sprawą projektowanego profilu terenu z możliwością dostępu do reliktów murów dla zwiedzających bez konieczności przemieszczania się po oryginalnych murach. 5.2) Wykonanie prac konserwatorskich ma na celu przywrócenie na tym terenie funkcji zapewniających rozwój walorów turystycznych i zwiększanie atrakcyjności miasta. 6. Przepisy prawne, które należy uwzględnić przy realizacji zamówienia: - Ustawa z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003r. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.); - Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579). 7. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 925221007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA numer 31 1020 5040 0000 6902 0085 9652. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pokoju nr 306. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach