Starostwo Powiatowe w Zamościu ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, ul. Przemysłowa 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6382270 , fax. 084 6393152
- Data zamieszczenia: 2011-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Zamościu
ul. Przemysłowa 4 4
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 6382270, fax. 084 6393152
REGON: 95037151900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl/starostwo
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Częściowa modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla części gminy Zamość, powiat zamojski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest częściowa modernizacja ewidencji gruntów założenie ewidencji budynków i lokali dla części gminy Zamość, pow. zamojski, woj. lubelskie, obejmującej 20 obrębów zlokalizowane na 36 arkuszach map ewidencyjnych. Opracowanie obejmować będzie ok. 9 183 budynków w tym ok. 4 768 budynków mieszkalnych z lokalami w liczbie ok. 38. Szczegółową charakterystykę obiektu przedstawiono w projekcie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali dla gminy Zamość, uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie Nr GNiR-I.7231.8.2011.JW z dnia 14.07.2011 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742443003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.zamosc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Częściowa modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla gminy Skierbieszów, powiat zamojski
Dodano: 2010-10-29 - Regulacja stanu prawnego działek wraz ze sporządzeniem dokumentów geodezyjnych do ujawnienia praw własności Skarbu Państwa w Księgach Wieczystych
Dodano: 2010-09-17 - Częściowa modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla części gminy Zamość, powiat zamojski
Dodano: 2010-04-23